צילום- יחצ מדא

תחנת מד”א חדשה אשר נפתחה אמש בכפר ג’וליס, נחנכה בטקס מרגש לזכרו של חובש בכיר במד”א סלימאן קואס ז”ל, שנפטר בעת מילוי תפקידו

ביום ראשון 14.1.2024, נערך בכפר ג’וליס טקס חנוכת תחנת מגן דוד אדום, שנפתחה בסיוע ידידי מד”א באנגליה. התחנה תהווה מקור רפואי חיוני לתושבי כפר ג’וליס ולסביבתה, ותאפשר טיפולים רפואיים מצילי חיים. משפחתו של סולימאן ז”ל ממשיכה את דרכו – בתו היא כוננית ביישוב, בנו הוא חובש בכיר ונהג אמבולנס ובנו השני הוא רכז מתנדבי מד”א ביישוב. בטקס נאמה לובנא קואס, חובשת ונהגת אמבולנס במד”א ובתו של סולימאן ז”ל, שנהרג לפני כ-40 שנה בתאונת דרכים בעת שנהג באמבולנס, והטקס נערך לזכרו: “אומרים שכל חלום גדול מתחיל מצעד אחד קטן והחלום שלנו, הוא החלום שייתן לנו להרגיש אותך איתנו בכל יום ובכל רגע. אני רוצה גם להודות לראש המועצה, עורך דין ויסאם נבואני על התמיכה לאורך השנים”. 

מנהל מרחב אשר במד”א, אלי פרץ: “אני שמח לראות את התחנה החדשה הזו נפתחת. ואין לי ספק שהיא תהיה מקור למענה רפואי חיוני, לקיצור זמן תגובה ולהצלת חיים”.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “זה מרגש לראות תחנת מד”א נוספת נפתחת, ובמיוחד היום, כשמדינת ישראל עומדת בפני אתגרים ביטחוניים, אנחנו במגן דוד אדום נעשה כל שביכולתנו כדי להמשיך ולתת לאזרחים את המענה הרפואי המהיר והיעיל ביותר, אני מודה לידידי מד”א באנגליה על הנכונות לסייע ולראש המועצה עורך דין ויסאם נבואני על שיתוף הפעולה הפורה עם מד”א והנכונות להירתם למטרת הצלת החיים של תושבי ג’וליס והסביבה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn