לקראת חג הפורים מזמינה מועצת הדבש להשתתף בתחרות תחפושת ‘דבורת הדבש’ ולפעילות במכוורות התיירותיות ברחבי הארץ וסיורים מודרכים במכוורות ברחבי הארץ, להיות שותפים לתהליך ייצור הדבש, בייחוד בתקופה זו בה כבר ניתן להבחין בתחילת הפריחה האביבית השופעת ואיכותית. בגליל העליון ניתן לבקר במכוורת “הכל דבש” ביסוד המעלה.

 

צילומים: מכוורת הכל דבש.

במסגרת פעילויות החג במכוורות יוכלו הילדים לבקר בכוורת אמתית, לאכול אוזני המן עם דבש, לטעום סוגי דבש שונים, להיפגש עם דבוראים וללמוד על עולמן הקסום של הדבורים ועל חשיבותה של הדבורה בהאבקת פרחי ירקות ופירות ההופכים למזון מן הצומח.

המלצות לביקור בחג הפורים היא במכוורת “הכל דבש” ביסוד המעלה. הדבוראי עמית יוסף, מזמין בחג הפורים לפעילות במרכז המבקרים החדש של מכוורת “הכל הדבש”. כל ילד שיגיע עם תחפושת של דבורה יכנס ללא עלות לפעילות במרכז המבקרים הכוללת, תחפושות של דבורת הדבש, מפגש עם הדבוראי יוסף, הסבר על חשיבות השמירה על חיי הדבורה, טעימות דבש גלילי איכותי, הקרנת סרט על עולם הדבורה והדבש, סדנאות לילדים בסימן פורים וסיור בין מחלקות מפעל הדבש. מכוורת “הכל דבש” ביסוד המעלה כוללת כ- 700 כוורות המפוזרות בעשרות נקודות רעייה בגליל העליון וברמת הגולן ומייצרת בשנה כ- 25 טון דבש מפרחי הגליל.

מנכ”ל מועצת הדבש, זאב מידן: “כולם מוזמנים לבקר במכוורות לאורך ימי חג הפורים, להתחפש  לדבורים ולהשתתף בתחרות התחפושות של מועצת הדבש. במכוורות ייהנו המשפחות מפעילות חינוכית ומעשירה לכל המשפחה וילמדו על עולמן של הדבורים” אומר מידן ומציין, כי כיום פועלים בישראל כ- 510 דבוראים העובדים ומטפלים ב-120 אלף כוורות הפזורות ברחבי הארץ, מתוכן 80,000 כוורות מוצבות באזורי גידול חקלאיים ומשמשות להאבקה.

מכוורת “הכל דבש”, אזור תעשייה יסוד המעלה, ימי פעילות: פתוח כל ימות השבוע ללא יום שבת. עלות: למשתתף מגיל 3- 24 שקלים. להזמנות בתיאום מראש: 050-2275452, 050-2477991

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn