צילום: תיכון אמית צפת

מסגרת תכנית תלת שנתית, תלמידי ישיבת אמית צפת עושים את כל שביל ישראל, מדן ועד אילת. השבוע החלו התלמידים את המקטע הראשון בשביל.

למרות מזג האוויר, תוך כדי ליווי צמוד של חדר מצב במשרד החינוך, חבורת התלמידים גמעו כמעט 120 קילומטר במרחבי הדרום, תוך גילוי נחישות, חוסן וחברות טובה.

המסע של התלמידים בשביל ישראל, מורכב מחמישה ימי מסע, ממוצאי שבת עד חמישי בלילה בהם גומעים בין 100 ל120 ק”מ, שלוש פעמים בשנה, שהם 15 ימי מסע בשנה. בסך הכל במהלך שלוש השנים צועדים התלמידים 45 ימי מסע, שמשתרעים על פני 1040 ק”מ של שביל ישראל.

התלמיד איתם רוזנבאום: “בשבילי היו הרבה חוויות מיוחדות ומחזקות. יצא לי לדבר עם החברים על נושאים שלא יוצא לי לדבר ביומיום, לחזק קשרים עם חברה מהשכבות השונות, ולהתגבש בתור חבורה. אחת החוויות המחזקות שהיו לי בשביל היא תפילת מנחה בזמן שקיעת השמש מול הנופים המיוחדים של הערבה שם אפשר לראות את נפלאות הבריאה ואת הארץ המדהימה שלנו”.

חברו יוסף שבת מוסיף: “הפרוייקט של שביל ישראל בישיבה נותן מענה לרבים מהנערים. החוויה שעברתי בפעימה הראשונה של פרוייקט השביל הייתה מדהימה. בתור שמיניסט שעוד רגע צריך לעבור למסגרת שונה הייתי צריך קצת זמן לעצמי ובאמת קיבלתי. אני חושב שהזמן הזה שאתה צועד לבד או עם קבוצה מחברת את עצמך לארץ ומגלה לך את האישיות שבך. התהליך מאוד מאוד מבגר ואני שמח להיות חלק מזה”.

הרב נדביה נאה, מנהל ישיבת אמית צפת שגם צעד עם החבורה: “החבורה עולה קומה אישית וקבוצתית. חבורת נערים עוצמתית פוגשת את עצמה במרחבי הארץ הטובה שלנו. או כמו שהחברה אומרים: לפעמים את מוצא את עצמך בשום מקום, אבל לפעמים בשום מקום, אתה מוצא את עצמך”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn