לרגל חודש העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד שמיר אופטיקה משיקה מהדורה מוגבלת של עדשות וורודות ההכנסות מסדרה זו ייתרמו לעמותות העוסקות בתחום.
כשמדובר בסרטן השד, מחקרים מראים כי ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים שלה, עולים סיכויי הריפוי ב – 90%. שמיר אופטיקה, נרתמת לקמפיין העלאת המודעות לאבחון מוקדם של המחלה ומשיקה סדרה מוגבלת של עדשות משקפיים ב 5 גוונים שונים של וורוד החל מגוון בהיר, הכולל 15% בלבד של צבע וורוד ועד גוון וורוד עמוק, הכולל 60% צבע וורוד. העדשות מתאימות למשקפי ראייה וכן למשקפי שמש וניתן להשיגן אצל האופטומטריסטים המובחרים.
אורית ולנט, מנהלת שיווק של שמיר אסילור ישראל, מקבוצת שמיר אופטיקה: “זוהי זכות גדולה לקחת חלק בהעלאת המודעות לנושא שהוא בעל חשיבות עליונה עבור נשים וגברים כאחד. ההכנסות ממכירות “הסדרה הוורודה” בישראל, ייתרמו לעמותות, העוסקות בהעלאת המודעות לסרטן השד וגילוי מוקדם”.