תחנת סייר משטרה נחנכה במרכז הרפואי זיו

היום (שני) נחנכה במרכז הרפואי זיו נקודת סייר משטרה בהחלטה של משרד הבריאות והמשרד לביטחון פנים.

באירוע נכחו מפקד מרחב כנרת, נצ”מ אבי דניאלי, מפקד תחנת צפת, סנ”צ יצחק אבוחצירה ונציג משרד הבריאות-אגף ביטחון בכיר, מר איציק גרינברג.

ההחלטה על גיבוש תוכנית לאומית שתיתן מענה לתופעת האלימות בבתי-חולים התקבלה בשנת 2014 ובשנת 2017 לאחר החלטת ועדת השרים על יישום המלצות התוכנית הלאומית החלה הצבת שוטרים בבתי חולים, ראשית כפיילוט במספר בתי חולים וכיום ההחלטה יושמה גם במרכז הרפואי זיו.

הנהלת המרכז הרפואי זיו ומשטרת ישראל פעלו בשיתוף פעולה כדי לקדם את יישום החלטת הממשלה להציב שוטר בכל בית חולים כדי לחזק את ההרתעה ואת והטיפול במקרי אלימות נגד הצוותים המטפלים.

הפרופ’ זרקא: “מצער מצב בו הצוות המטפל חווה אלימות, מילולית ופיזית. לא נשלים עם מציאות זו ואנו נחושים למנוע ולעצור כל אירוע של אלימות כנגד הצוותים הרפואיים באפס סבלנות. נשות ואנשי בית החולים בחרו להקדיש את חייהם בתרומה לזולת, להצלת חיים, לריפוי ולסיוע והם זכאים לתודה ולהערכה על עשייתם הגדולה מסביב לשעון. כולי תקווה שלא נצטרך את הסיוע שלהם, אך מתוך ניסיון עבר, אני יודע שניאלץ להיעזר בהם ומקווה שכעת יש לנו כלי הרתעה ופעולה יעיל. אנו מקווים ליצור מציאות חדשה של הרתעה ומענה מהיר לאירועים אלה. אנו מודים למשטרת ישראל, למרחב כנרת ובמיוחד לתחנת צפת על התגובה המהירה ועל היציאה לדרך המשותפות הזו למען העובדים והמטופלים כאחד”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn