יאיר לפיד בביקור בקריית שמונה

יושב ראש האופזיציה יאיר לפיד בביקור בקריית שמונה: “הצפון נשרף והשרים חוגגים”

הצפון נשרף והשרים חוגגים


בעקבות הירי הבלתי פוסק, השריפות המשתוללות והפקרות הממשלה בחבל הארץ הצפוני, יצאו אתמול (ד׳) ראש האופוזיציה יאיר לפיד וחברי סיעת יש עתיד לסיור במרחב וסבב מפגשים עם התושבים המודאגים. דקות ספורות אחרי עוד סיבוב יחסי ציבור קצר, פוליטי ומנותק של רה״מ בעיירה הנטושה, הגיעו חברי הכנסת לחמ״ל קריית שמונה ופגשו אנשים מדהימים, אמיצים וערכיים שמתמודדים בגבורה עם מציאות קשה. לאחר מיכן, המשיכו לסיור בתחנת כיבוי האש וההצלה בעיר ולסבב פגישות עם ראש מועצת גליל עליון, פורום מגן הצפון, ועדי הישובים במרחב רמות נפתלי, המפונים ״במחנה העקורים״ בעמיעד ובמלונות בעיר טבריה.

בביקור בחמל העירייה

ובשעה שראש האופוזיציה לפיד ואנשי יש עתיד שומעים על מערכות החינוך הקורסות, על קהילות שלמות שהופכות לשבר כלי, על שכירים רבים שמאבדים פרנסה, שר האוצר רוקד ומתופף במצעד יום ירושלים ושר הביטחון הלאומי מדלג בין אולפני ערוץ 14 להופעות בבריכת הסולטן.

ראש האופוזיציה לפיד: ״הממשלה המופקרת בתולדות המדינה הפקירה את הצפון. חיים שלמים שבנו פה תושבי הצפון, נשרפו וננטשו. אין בטחון, אין ניהול, אין פעולה מדינית ואין פעולה צבאית שנועדו להחזיר את הצפון לידינו. מדינת ישראל ננטשה בידי הממשלה״.

שר הרווחה לשעבר, ח״כ מאיר כהן: ״לאורך היום העמוס, היה קשה לפספס את המראות השחורים, את ריח העשן ובעיקר את ההבנה שתושבי הצפון מופקרים לאש החיזבאללה כבר שמונה חודשים. יחד עם היערות, היה ברור לכולם שנשרפו גם ההרתעה וההנהגה הישראלית״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn