השבוע התארח במועצה אזורית הגליל העליון ניצב שמעון לביא, מפקד מחוז צפון במשטרת ישראל, לפגישת עבודה עם הנהלת המועצה. ניצב לביא מונה לתפקיד מפקד מחוז צפון לפני כחצי שנה, ונחשב לאחד הקצינים המובילים והמצטיינים במשטרה ובמהלך פועלו רב השנים בכוחות הביטחון זכה פעמיים באות מצטיין הנשיא כלוחם בגבעתי וכקצין משטרה.

צילום: דוברות מועצה אזורית הגליל העליון

ניצב לביא התייחס לנושאים שעלו בהערכות המצב של המשטרה והדיווחים השוטפים מהמועצה והוחלט בראש ובראשונה על הפעלת כוח משימה ייעודי לטיפול ממוקד, עוצמתי וממושך בכנופיות עבריינים בישוב טובא – זנגריה, אשר פוגעות בביטחונם של תושבי כפר-הנשיא ויישובי הסביבה בגביית דמי חסות, ירי, וגרימת נזקים מכוונים. מעבר לכך סקר ניצב לביא משימות עיקריות נוספות המקבלות דגש מיוחד ואופייניות לאזור, אשר ידוע כאזור תיירות בארץ, ביניהן הטיפול בהמוני בית ישראל במהלך חופשות, כך שלא יפריעו לשגרת חיי התושבים על ידי הכוונת תנועה והסדרי תנועה מיוחדים.

גיורא זלץ, ראש המועצה: “סקרנו בפני ניצב לביא את הבעיות המרכזיות המעסיקות אותנו בהקשר של שמירת החוק, ביניהן החיכוכים בין תושבי כפר הנשיא לבין גורמים פליליים בטובא – זנגריה, השמירה על ניקיון והסדר לאורך הנחלים, גביית דמי החסות, בעיקר בחקלאות ובענף הבנייה, שיתופי פעולה בשגרה ובחירום, שימוש בסמים בקרב בני נוער ועוד. כמו כן, הבענו הערכה לעבודה של תחנות צפת, ירדן וקריית שמונה, איתן אנחנו עובדים ביומיום. שמחנו לגלות, כי למרות שניצב לביא מכהן בתפקיד זמן לא רב, הוא גילה הכרות מעמיקה עם הסוגיות שעלו והבטיח להמשיך ולפטל בהן ביתר שאת”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn