איך לבחור לוגו של חברות בצורה מקצועית?

-כתבה פרסומית-

כנראה שהחלום הגדול ביותר של רוב האנשים הוא להקים בית עסק ולהיות עצמאיים וחופשיים. יש את הרעיון הראשוני ואפילו התחלתם בצעדים ראשונים אל עבר המימון של החברה שלכם. אבל הדבר היחיד שחסר לכם בשלב הזה הוא המיתוג המושלם לחברה החדשה.

אנחנו חיים בעולם ויזואלי ולא מדובר רק על השם של המותג של העסק שלכם אתם רוצים לבחור לוגו של חברות שרוצות להיות הגדולות ביותר על בסיס הניסיון המקצועי של מומחים בתחום המיתוג שמלווים את החברה שלכם לאורך זמן.

בחירה של לוגו של חברות היא לא רק החלטה עיצובית אלא תהליך עבודה שמסתכל על הלקוחות, המוצר, המטרות והשאיפות ומביא את כלל הפרמטרים לידי ביטוי בצורה טובה ביותר על מנת למשוך אליכם את הלקוחות המתאימים לחברה שלכם.

ארבעה טיפים מעולים לבחירה של לוגו של חברות

אם רוצים לבחור לוגו של חברות כדי לקדם את המטרות של החברה החדשה שלכם אתם צריך לקחת בחשבון פרמטרים כמו: המוצר שאתם משווקים האם המוצר טכנולוגי, דיגיטלי, למבוגרים או מוצר לילדים. ואולי אפילו מדובר על שירות שאתם מספקים? במרכזה של כל חברה עומד רעיון, שהוא בעצם המוצר שאתם רוצים למכור ללקוחות שלכם וצריך לשקף את הרעיון המרכזי של המוצר בלוגו שלכם.

המטרה המרכזית של החברה – מי הוא קהל היעד של החברה שלכם, מה היא השפה שהקהל מדבר? אילו מטרות אתם רוצים להשיג לאורך השנים והאם אתם רוצים להתרחב בעתיד לאפיקים נוספים? ככל שיש לכם יותר ויותר מטרות, ככה הבנייה של הלוגו תהיה יותר מורכבת וצריך לחשוב על כל פרט קטן.

האם יש לכם רעיון – בכל מה שנוגע לרעיון הראשוני, אתם יכולים להגיע לשלב הפיתוח עם שילוב הצבעים הדרוש לכם או עם סגנון לוגו שאתם אוהבים על מנת להצליח להביא את הרעיונות לידי ביטוי.

הבחירה של אנשי המקצוע – אנשי מקצוע בתחום השיווק הם האנשים שאיתם אתם רוצים לנהל את תהליך העבודה שלכם, במיוחד אם אתם מבקשים לקבל את הלוגו המקצועי ברמה הכי גבוהה שיש ואתם מוכנים להשקיע זמן ותקציבים על מנת לנהל את הפרויקט.

הרעיון שבונה את המותג שלכם!

העבודה המשותפת שלכם עם אנשי מקצוע שיכולים ליצור לכם את הלוגו המושלם לחברה החדשה שלכם, יכולה להיות הצלחה מסחררת אם אתם משקיעים ונכונים לשמוע רעיונות חדשים. ועל כן, חשוב לכם לעבוד עם חברה מקצועית כמו אנזלביץ – עיצוב לוגו חברות על מנת לקבל את התמונה המלאה ולדעת שלקחתם את ההחלטה הנכונה על הלוגו שלכם, מתוך תהליך עבודה מקצועי ואחרי חשיבה מעמיקה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn