צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

משחק רב אירועים בו הצטיין שוער מכבי נתניה דני עמוס הותירו את המשחק ללא שערים באצטדיון בנתניה.

שחקניו של קובי רפואה עלו לכר הדשא בידיעה שניצחון יחזיר אותם למקום הראשון, ואומנם, שחקניו של רפואה נתנו את הטון בדקות הפתיחה, כששלטו לחלוטין במרכז השדה, ואף כבשו שער נהדר מרגלי הבלם אורי דהן שלאחר בדיקות חוזרות ונשנות נפסל על ידי ה-var.

קריית שמונה המשיכו לשלוט במגרש, אך לא השכילו לכבוש לכל אורך 45 הדקות, ולמחצית ירדו שתי הקבוצות בתיקו מאופס, הבעלים איזי שירצקי הגיע למגרש בנתניה ובירידה לחדרי ההלבשה לא התאפק הבעלים שירצקי שאמר מספר מילים לשופט המשחק לגבי פסילת השער של קריית שמונה.

המחצית השנייה הייתה בקצב מהיר מאוד כאשר קריית שמונה שולטת ותוקפת ללא הרף את שערה של מכבי נתניה, רק יום מצוין של השוער דני עמוס שהיה מצטיין המשחק מנע את השער המיוחל.

בשלהי המחצית השנייה הורחק שחקן נתניה בצהוב שני, מה שנתן לשחקניו של רפואה עוד יותר מוטיבציה ומרחבים על כר הדשא ללחוץ את שחקני נתניה בכל המגרש. חטיפת כדורים במרכז המגרש הובילו למצבים קורצים מול שוער נתניה דני עמוס, אך שוב ושוב הייתה ידו של האחרון על העליונה.

בתוספת הזמן מצא עצמו מוחמד שכר מול דני עמוס ובמקום להקפיץ בצ’יפ חכם מעל השוער המצטיין, בעט מוחמד בעיטה חזקה היישר לידיו של דני עמוס ובעצם מהלך אחרון זה חתם את תוצאת המשחק תיקו אפס רב אירועים.

קריית שמונה השנה מראה כדור אטרקטיבי ויפה לעין עם מצבים רבים, מה שבעתיד יכול להוביל ללא ספק לחלק העליון הגבוה של הטבלה, כרגע קריית שמונה במקום השני נקודה אחת בלבד מהפסגה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn