אתמול, במהלך יום שבת, הגיע לביתו של ראש העיר אדם, במטרה לפגוע בראש העיר. בן משפחה של ראש העיר יצא לאותו אדם וביקש ממנו לעזוב את המקום. הבחור סירב והחל לתקוף במהלומות את בן המשפחה.

ראש העיר ובני משפחה נוספים יצאו לבדוק מה המהומה שהתפתחה בחוץ ואז הבחור התוקף ניסה להגיע לראש העיר ולתקוף אותו.

בני המשפחה חילצו את ראש העיר מהמקום ומיהרו להזמין משטרה.

האירוע התרחש לעיניי בני משפחתו של ראש העיר, רעייתו, ילדיו ונכדיו.

הבחור התוקף נעצר וטען כי הוא מבקש לנקום בראש העיר על צו ההריסה שבוצע ברחוב הנשיא, בחלק מבית הכנסת במקום שנבנה ללא היתר.

ראש העיר ניסים מלכה: “חבל שאנשים לא בודקים את העובדות, ומצער עוד יותר שנעשית הסתה פוליטית ברשתות החברתיות שאין לה קשר לעובדות. צו ההריסה טופל באמצעות הפיקוח המחוזי, ולא באמצעות לשכת ראש העיר. הוצע למתפללים מגרש חלופי לבניין בית כנסת, והעירייה תסייע בכל מה שנדרש בנושא, בהליך הקצאה חוקי.

מעשה התקיפה, בשבת, בבית שלי, הוא תוצאה של אותה הסתה. בזמנו, פניתי למשטרה, עדכנתי אותם בהסתה שנכנסה לתוך השיח הציבורי, וביקשתי שיבהירו את הגבולות, חששתי ממה שהתרחש.

מזל גדול היה שלא נגרמו נזקים חמורים ואיש לא נדרש לטיפול רפואי בעקבות התקיפה, אבל זה יכול היה להסתיים אחרת והמצב צריך להטריד את כולנו.

 

הרשתות החברתיות הפכו להיות בית להסתה, להפצת שקרים ומכאן הדרך לאלימות לא רחוקה. גורמים פוליטיים מלבים אש זרה, למען האינטרס האישי שלהם ואלה התוצאות. הכתובת הייתה על הקיר, ואני דורש ממשטרת ישראל לטפל בחומרה בכל גילויי האלימות וההסתה”.

ראש העיר הוסיף: “איומים לא ירתיעו אותי. אמשיך לבצע את שליחותי הציבורית, בנחישות למען תושבי העיר”.

יצוין כי בצו ההריסה הקודם שהוצא לגבי חלקים במבנה, לפני כשנה, נכתבו פוסטים קשים שהאשימו את ראש העיר בדברים שקריים. לאור ההסתה הפרועה, ב-25.1.2017 כתב ראש העיר הודעת ווטצאפ למפקד משטרת קריית שמונה הקודם בזו הלשון: “מצ”ב… הפרסומים בפייסבוק…אני פשוט חושש לחיי מכיוון שהסתה כזו…  ההרגשה שלי שעלול לקרות אסון. נא טיפולך המסור. מודה לך”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn