ג'קוזי לגינה Link Power

ג’קוזי לגינה – למה אתם חייבים כזה

אם יש לכם גינה או חצר ביתית, בטח יצא לכם להשתעשע ברעיון של ג’קוזי לגינה. אם בעבר האפשרות של ג’קוזי לגינה הייתה שמורה לעשירים בלבד, כיום ישנם הרבה אפשרויות שהופכות את הג’קוזי הביתי להרבה יותר נגיש. נספר לכם פה איזה סוגי ג’קוזי לגינה יש, מה היתרונות, איזה ג’קוזי אפשר לקנות ועוד טיפים מעולים לחובבי ג’קוזי מדופלמים.

מה היתרונות של ג’קוזי לגינה?

השימוש בג’קוזי ידוע כבעל יתרונות רבים. ראשית כל מדובר על חוויה של פינוק שכמעט כולם נהנים ממנה ועכשיו לא צריכה להיות שמורה לחופשות או ימי ספא. השימוש בג’קוזי ידוע כמרגיע במיוחד, משחרר לחצים ומוריד את סף החרדה. בנוסף, לג’קוזי יתרונות בריאותיים נוספים בזכות השהייה הארוכה במים חמים שמובילה להרחבת כלי הדם ובכך גם להרפייה של שרירים מתוחים, הקלה בכאבי גב, כאבי בטן, דלקות פרקים ועוד. יש מחקרים שמראים גם קשר בין שימוש בג’קוזי לירידה ברמת הסוכר.

איזה סוגי ג’קוזי לגינה יש?

בכלליות ישנם מגוון סוגים של ג’קוזי, ישנם ג’קוזי לשימוש יותר ציבורי כמו בבתי מלון ובספא, ישנם ג’קוזי לשימוש פנימי בבית בחדר האמבטיה, בדומה לאמבטיה וישנו ג’קוזי לגינה. כאשר מדובר על ג’קוזי לחצר או לגינה ישנם סוגים מגוונים הנבדלים זה מזה במספר פרמטרים.

גודל הג’קוזי – תוכלו לבחור ג’קוזי קטן ואישי ל-2-3 אנשים במקסימום או ג’קוזי גדול יותר שיכול להכיל גם קבוצות.

מבצעים חמים בחשמל השמש

צורת הג’קוזי – הג’קוזי שתבחרו יכול להיות בצורה עגולה, אליפטית, מרובעת ועוד, הכל תלוי במקום שבו את מתכננים להציב את הג’קוזי.
ג’קוזי קבוע או ג’קוזי מתנפח – תוכלי לבחור אם להתקין ג’קוזי קבוע עם מסגרת עץ או קרמיקה שישאר אצלכם תמיד באותו המקום ככל הנראה או לבחור בג’קוזי מתנפח שהוא יותר נייד וגמיש. ג’קוזי מתנפח הוא מוצר יותר חדש בשוק, ולמעשה מדובר על מעין בריכה שמנפחים, שעשויה משכבות של PVC שמאפשרים לג’קוזי להיות חזק ועמיד אבל גם גמיש בכל הנוגע לפירוק והתקנה מחדש.

מה עוד צריך לדעת לפני שקונים ג’קוזי? בשלב הראשון כדאי להבין איפה אתם מתכננים למקם את הג’קוזי ומה השטח. כדאי לבדוק שהחלל שאתם מתכננים להציב בו את הג’קוזי הוא מספיק ישר וחלק ומתאים לג’קוזי שאתם מעוניינים להתקין. יש הבדל בשטח המתאים לג’קוזי מתנפח לעומת ג’קוזי קבוע וצריך לקחת זאת בחשבון. כמו כן יש הבדל בין סוגי ג’קוזי שונים מבחינת התכונות שלהם. ישנם אלמנטים בסיסיים שקיימים בכל ג’קוזי כמו פילטרים, סילוני אוויר וכו’, וישנם אלמנטים יותר מתקדמים כמו שלט אלחוטי או מערכת דיגיטלית לשליטה ובקרה על הזרימה והחום שבג’קוזי. תוכלו להשוות דיי בקלות בין סוגי הג’קוזי השונים שקיימים ברשת. כמובן שרמת המורכבות, הגודל, החומר וסוג הג’קוזי משפיעים על המחיר הסופית שתשלמו עבורו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn