ירון בוגנים נשוי לאיילה ולהם 2 ילדים. בוגנים שירת בצה”ל עד שנת 2013 במגוון תפקידים וסיים את שירותו הצבאי בדרגת אלוף משנה.

הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובוגר המכללה הצבאית פיקוד ומטה.

ראש עיריית קריית שמונה ומועמד הליכוד לראשות העיר, ניסים מלכה, מתחיל לאייש עמדות מפתח במטה הבחירות שלו. השבוע מונה לתפקיד מנהל המטה אלוף משנה במיל’ ירון בוגנים.

לאחר הודעת הפרקליטות כי לא יוגש כתב אישום נגד ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה מחוסר אשמה, התנהלו מגעים בין אנשיו של ראש העיר לבוגנים בדבר הצטרפותו למטה הבחירות של מלכה. לאחר מספר שיחות החליטו הצדדים לשתף פעולה וללכת יחד בבחירות הקרובות, כשבוגנים ינהל את מטה הבחירות של ראש העיר. “שני הצדדים מעריכים מאוד זה את זה והחיבור בינינו היה בלתי נמנע”, אמרו ראש העיר ומנהל מטה הבחירות החדש.

ירון בוגנים: “בעקבות פרישתו של חברי הטוב יעקב בן ציון, קיבלתי פניות מרוב המועמדים, הן לראשות העיר והן למועצת העיר, כדי שאצטרף אליהם. לאחר מחשבה רבה, בחרתי להצטרף לראש העיר ניסים מלכה, שלדעתי, במצב שנוצר, הוא המועמד הראוי ביותר להמשיך ולהוביל את העיר.  גם כשהייתי בצד השני, בבחירות הקודמות, מאוד הערכתי את ראש העיר והאופן שהוא מנהל את העיר. אפשר לחלוק על ראש העיר ועל כל אדם, זו הדמוקרטיה, אך אי אפשר שלא להבחין בעשייה הרבה שנעשתה בעיר בחמש השנים האחרונות. גם מתנגדיו של ראש העיר, אותם אני מכיר אישית, אומרים בישיבות פנימיות שקריית שמונה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ושהעשייה בעיר ניכרת בכל מקום ובכל תחום, וזו הסיבה שהחלטתי להצטרף לראש העיר. העובדה שראש העיר יצא נקי מכל חקירותיו ועינויי הדין והעוול שנגרמו לו, סייעו לי בקבלת ההחלטה לחבור לראש העיר ולסייע לו לקבל שוב את אמון הציבור”.

ראש העיר ניסים מלכה: “אני מכיר את ירון שנים רבות, תמיד הערכתי את כישוריו ויכולתו. מדובר באיש מקצוע מצוין ואין לי ספק כי הוא ינהל את המטה שלנו במקצועיות וביד רמה. כבר בשיחה הראשונה בינינו הרגשתי את החיבור בינינו ואין לי ספק כי הוא יצליח בתפקידו המאתגר. אני קורא לכל מי שקריית שמונה חשובה לו להתלכד סביב מנהיגותי ויחד נמשיך את תנופת הפיתוח האדירה בקריית שמונה”.

בתמונה: ירון בוגנים 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn