נעצרו 4 חשודים בגידול וסחר בסמים מסוכנים בתום פעילות סמויה על מנת למנוע פגיעה בציבור הנורמטיבי בכלל ובבני נוער בפרט

במסגרת המאבק המתמשך והנחוש של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה הפוגעות במרקם החיים ועל מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרח הנורמטיבי,התנהלה בחודש האחרון חקירה סמויה בשילוב אמצעים טכנולוגיים.לפני מספר ימים עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, נעצרו 3 חשודים וחשודה אחת תושבי רמת הגולן בחשד לגידול,החזקה וסחר בסמים מסוג קנאביס

בתום חקירה סמויה בשילוב אמצעים טכנולוגיים שהתנהלה בחודש האחרון במשטרת ישראל בשיתוף לוחמי משמר הגבול,נעצרו בשבוע האחרון 4 חשודים( 18,19,22,44 ישוב בגולן)אשר על פי החשד גידלו קנאביס בשטחים פתוחים בסמוך לנהר הירדן.

במסגרת החקירה עלה כי החשודים השתמשו באמצעים טכנולוגים ביניהם:רחפן ומצלמות ציידים על מנת לפקח מקרוב על אזורי הגידול.בשטחי הגידול שאותרו על ידי השוטרים,דרומית לחד נס על גדת נהר הירדן בשטח הסבוך נמצאו כ- 60 צמחי קנאביס בגובה של מעל 2 מטרים ובמשקל כולל של 200 ק”ג. בנוסף בשטחים המדוברים נתפסו אמצעי:דישון והשקייה.
בחיפושים שנערכו בבתי החשודים אותרו סמים נוספים.

מעצר כלל החשודים הוארך בבית המשפט בנצרת במספר ימים ואתמול מעצר 2 החשודים(19,44)הוארך פעם נוספת עד לתאריך 7/9/18.חשוד(18)והחשודה(22)שוחררו ממעצרם במהלך השבוע.

משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להלחם בתופעות פשיעה חמורות, על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn