שבירו היחיד שניסה
צילום: אהרון מאיר דמרי.

מאת אהרון מאיר דמרי.

המשחק הערב (ראשון) של עירוני איתוראן קריית שמונה נגד הפועל חיפה היה אחד המשחקים החלשים מבחינה התקפית שראיתי מזה שנים רבות מהקבוצה המקומית. תוצאת הסיום הפועל חיפה 1 קריית שמונה 0.

נכון עשה עמיר נוסבאום שעלה עם מערך של שלושה בלמים. מבחינה הגנתית הקבוצה עמדה היטב 84 דקות, אך כאשר אין לך אפילו ניסיון הבקעה אחד למסגרת אפשר להגיד דרשני.

מחצית ראשונה משעממת למדי, ברשותכם אתחיל מהמחצית השנייה. קריית שמונה עמדה היטב על המגרש ועצרה שוב ושוב את התקפת הפועל חיפה. בצד ההתקפי רשמתי חצי מצב לעבר שערה של חיפה כאשר שבירו בעט משישה מטרים החוצה, וזהו. מעבר לכך לא ראיתי שום מהלך התקפי.

מהצד השני חיפה ניצלה מצב אחד בדקה ה- 84 והצליחה להבקיע שער שהתברר בסופו של דבר שער ניצחון. כאמור תוצאת הסיום הפועל חיפה 1 קריית שמונה 0.

קשה לי להאשים את המאמן המקומי במצבה של הקבוצה המקומית במיוחד כשמצבת השחקנים כל כך צעירה וחסרת ניסיון, בנוסף לכך שכר ובראון פצועים.

אם נסתכל על הטבלה נראה את קריית שמונה עם נקודה אחת מתשע נקודות אפשריות. הקבוצה לא נראית טוב בלשון המעטה. עוד מוקדם להסתכל על סיום העונה אבל בקצב צבירת הנקודות הנוכחי הדרך לליגה השנייה נראית סלולה מתמיד.

בשבת מגיעה לקריית שמונה קבוצת נוף הגליל שניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה ועם המון מוטיבציה. האם עמיר נוסבאום יצליח להביא שלוש נקודות ראשונות השבת?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn