יו”ר אשכול רשויות גליל מזרחי, בני בן-מובחר קיים פגישה היום ( שני) עם מפקד מתנ”א (משטרת תנועה ארצית) גליל, רב פקד, ענאן תלחמי, לטובת היערכות לתחילת עונת תיירות הקיץ העמוסה במטיילים, בדגש על עומסים הצפויים בתיירות הפנים עם המשך סגירת השמיים לטיסות לחו”ל.

צילום: דוברות אשכול גליל מזרחי

הדיון התקיים במטה אשכול גליל מזרחי בהשתתפות מנכ”לית האשכול, נורית צור רבינו וצוות המטה אשר עסק בבעיית שוטטות בקר בכבישי הגליל והגולן תוך סיכון חיי הנהגים, התמודדות עם עומס התנועה בעונת התיירות, חיזוק הקשר בין משטרה-רשויות-קהילה תוך רצון להעמיק את ההסברה על נהיגה בטוחה ואמצעי האכיפה שמפעילה משטרת התנועה מול עברייני כביש.

מפקד מתנ”א קיבל סקירה ממנהל השירות הווטרינרי האזורי על מוקדים בהם בקר מסתובב על הכבישים ומסכן חיי אדם, והוחלט להדק את הקשר בין המשטרה לשירות הווטרינרי כדי להילחם בתופעה. בנוסף, ציין רב פקד תלחמי כי יעמיק את הקשר עם ראשי הרשויות על מנת להכיר את האתגרים באזורם ולחזק את ההסברה בנושאי נהיגה זהירה.

רב פקד ענאן תלחמי: “שיתוף הפעולה עם הרשויות הוא משמעותי ויש לנו אינטרס משותף למנוע הרוגים מתאונות דרכים בגזרתנו. אנו משקיעים באמצעים טכנולוגיים חדשים כמו מצלמות טקטיות ותצפיתנים סמויים ומגבירים את האכיפה על שימוש בטלפון סלולרי בעת נהיגה, נהיגה ללא רישיון או נהיגה בשכרות. אנו מקפידים על בדיקות בטיחותיות של חברות הסעה ומשאיות ונהדק את הקשר עם הרשויות באזור גם בתחום ההסברה”.

יו”ר אשכול גליל מזרחי וראש מועצה אזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר: “לאחרונה אירעו מספר תאונות דרכים עם נפגעים בנפש באזורנו ועם תחילת עונת התיירות העומס בכבישי הגליל המזרחי והגולן יגדל, כאשר מטיילים שאינם מכירים את כבישי הצפון יגיעו בהמוניהם. ראינו לנכון ליצור חיבור וקשר הדוק יותר עם משטרת התנועה בכדי להתמודד עם תאונות הדרכים ולצמצמן כמה שיותר. אני מודה לרב פקד, ענאן תלחמי על ההיענות לפגוש ולהקשיב לראשי הרשויות ולאתגרים התחבורתיים בשטחם”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn