במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון ארחה קצת לפני מוצאי השבת האחרונה עירוני איתוראן קריית שמונה את מ.ס. אשדוד קבוצתו של האקס המיתולוגי רן בן שמעון.

כתבה מאת אהרון דמרי.

צילום: אהרון דמרי

שחקניו של מאמן איתוראן קריית שמונה קובי רפואה עלו נחושים משריקת הפתיחה של השופט אדלר, השחקנים נלחמו על כל כדור בכל פרמטר במגרש, צעקותיו של קובי רפואה נשמעו היטב מן יציע העיתונאים כשהוא מחלק הוראות לכל שחקן ושחקן.

לאחר שליטה במרכז המגרש במשך כ- 18 דקות היה זה מוחמד שכר שפרץ מימין העביר כדור רוחב שפגע במגן אשדוד ברדע וחדר לשער. קריית שמונה עולה ליתרון ראשון במשחק לצהלת האוהדים של האריות הכחולים שישבו “ביציע הר שחומית”.

כעבור כמה דקות חטיפת כדור של שחקני קריית שמונה במרכז המרכז לאחר לחץ בלתי פוסק על היריבה, מתפרצת שהחלה עם איסמעיל ריאן, עברה דרך שכר, והאחרון בדאבל פס נהדר השאיר את ריאן מול שוער אשדוד האחרון לא התבלבל ומול השוער בעט חד לקורה ופנימה. קריית שמונה מכפילה את התוצאה. עד למחצית לא נרשמו הזדמנויות בשני צידי המגרש וכאמור ירדו הקבוצות לחדר ההלבשה כשקריית שמונה ביתרון של 2-0.

למחצית השנייה עלו שחקניו של רפואה קצת יותר זהירים, מה שגרם להם ללכת אחורנית, יחד עם זאת ההתקפות המתפרצות היו מהירות וחדות רק חסר היה הדיוק בבעיטה האחרונה והשער השלישי שכולם יחלו לו על מנת ל”סגור את המשחק”.

אשדוד אומנם שלטה יותר בכדור במחצית השנייה אך לא הגיעו למצבים מול ברטקוס שעשה עבודה נקייה ושקטה במיוחד בכדורי הגובה, מה שהקנה שקט נפשי לשחקני ההגנה.

המאמן רפואה עשה שלושה חילופים כשבאחרון נכנס לכר הדשא הצעיר המחונן והמבטיח עבאללה חליחל שהראה כי גודל פה חלוץ אימתני, חזק , בעל משחק ראש מעולה וכובש שערים, לא בכדי התכבד חליחל בשער השלישי של קבוצתו מה שבעצם הוביל לנצחון גדול וחשוב של קריית שמונה במאבקה בליגת העל.

עם שריקת הסיום צהלו שחקני קריית שמונה על כר הדשא וכן גם בחדר ההלבשה, יחד עם זאת גם דאגו להירגע מהר מאוד ולחשוב על המשחק הבא במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף התחתון מול רעננה שבמקום האחרון.

המשחק ייערך ביום שבת בשעה 20:00  באיצטדיון רמת גן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn