מאת: שירי פריאנט

 

איילה יפה בת ה-10, תושבת מטולה, היא, סביר להניח, המתנדבת הצעירה והצפונית ביותר ב”יד שרה”. איילה מתנדבת בכל חופש או יום פנוי יחד עם סבתה, דליה בשן-יפה, בסניף “יד שרה” שבקרית שמונה.

 

“יד שרה” היא מעמותות ההתנדבות הגדולות ביותר בארץ, בה פועלים יותר מ-6,000 מתנדבים ביותר ממאה סניפים ברחבי הארץ, אשר מעניקים סיוע לכ-1.5 מיליון אנשים. העמותה מעניקה מגוון שירותים לאנשים עם לקויות ומחלות, במטרה לצמצם את השפעתן על תפקודם ועצמאותם. העמותה אף מעניקה שירותי ציוד רפואי, ייעוץ משפטי לאוכלוסיה הקשישה, מפעילה משחקיה עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומספקת תעסוקה יוצרת למרותקי בית.

 

ד”ר יוסף המרשלג, מנהל הסניף בקרית שמונה, מעיד כי איילה הצעירה שולטת בכל רזי הציוד הרפואי, עובדת עם תוכנת ההשאלה ומכירה על בוריה את הנהלים.

 

הסבתא דליה מספרת כי “איילה מלווה אותי שנתיים וחצי, כשיש לי משמרת ערב או בחופשים. לפני כשנה היא החלה לקחת את העסק ברצינות. היא למדה את כל מה שצריך ומאוד אוהבת לעזור. ברוב המקרים יש מתנדב מבוגר לידה, אבל לפני מספר שבועות, כשהיה לחץ של פונים, היא לקחה יוזמה וטיפלה לבדה בלקוחות שבאו להחזיר ציוד רפואי”. דליה מוסיפה כי היחס של הלקוחות לאיילה נכדתה הוא מצויין.

 

במפגש המתנדבים שהתקיים בסניף לפני ראש השנה, חולקו תעודות הוקרה למתנדבים של “יד שרה”. איילה וסבתה קיבלו תעודות הוקרה. דליה על עשר שנות התנדבות בעמותה ואיילה על ההתנדבות המיוחדת שלה.

 

 

 

.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn