יוג׳ין אנסה
צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

ניצחון של עירוני איתוראן קריית שמונה 1-0 על הפועל חדרה העלה את הקבוצה למקום השישי עם 24 נקודות.

לאחר ההפסד לבית״ר ירושלים בשבת הקודמת, בקריית שמונה ידעו שעוד הפסד יוביל לכיוון התחתית, ואילו ניצחון ירים את הקבוצה בחזרה לחלק העליון של הטבלה.

קריית שמונה התארחה אתמול (חמישי) אצל הפועל חדרה, קובי רפואה עשה שני חילופים בהרכב בעמדת הבלם כשזיו מורגן מקבל את חולצת ההרכב, ורועי קהת בעמדת הקשר.

המשחק נפתח בקצב טוב כשהתקפה רודפת התקפה, וקריית שמונה שולטת במרכז השדה, וחדרה יוצאת למתפרצות. לקראת סיום המחצית הראשונה, יוג’ין אנסה שיחרר בעיטה אדירה מעשרים מטרים אל בין חיבורי הקורות של חדרה, קריית שמונה עולה ראשונה על הלוח עם שער מרהיב של יוג’ין אנסה, למחצית ירדו שחקני של רפואה ביתרון קטן של 1-0.

המחצית השנייה הייתה טובה מצד שתי הקבוצות, שני המאמנים עשו את החילופים שלהם, מצד אחד שרון נימר רצה להשוות והכניס את כל שחקני ההתקפה שרק היה יכול, מצד שני רפואה עשה חילופים נבונים וחכמים, כרגיל הייתי אומר, עם שריקת הסיום לוח התוצאות הראה כאמור קריית שמונה 1 חדרה 0, ניצחון סופר חשוב לשחקניו של קובי רפואה.

המאמן שרון נימר (חדרה) פוטר בעקבות ההפסד לקריית שמונה. קריית שמונה נדבקת לצמרת הטבלה חזק מאוד נכון להיום עם משחק חסר מול מ.ס. אשדוד, ביום ראשון יוצאים לבלומפילד למשחק מול הפועל תל אביב המתאוששת, אני מאמן בשלוש נקודות, אשריי המאמין. בהצלחה.

ליצירת קשר אהרון מאיר דמרי: damriaha@gmail.com

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn