ביקור רשמי ראשון של מפקד אוגדה 210 תא”ל רומן גופמן ומפקד חטיבה 474 אל”מ אורן שמחה במועצה המקומית קצרין

ביום ראשון (6/9) הגיעו מפקד אוגדה 210 תא”ל רומן גופמן, ומפקד חטיבה 474 אל”מ אורן שמחה, לביקור רשמי ראשון בקצרין. במהלכו, קיבלו סקירה אודות קצרין, ההיסטוריה והחזון מראש המועצה המקומית, דימי אפרצב וסקירה ביטחונית ומוכנות מפי קב”ט המועצה, אבי לוגאסי. בנוסף, ביקרו במרכז ההפעלה הראשי של המועצה.

צילומים: מועצה מקומית קצרין

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “צה”ל תמיד היה ויהיה חלק משגרת חיינו כתושבי קצרין ותמיד זכינו ליחס אוהד וחם עם תקשורת טובה. אני בטוח שעם כניסתם של המאו”ג החדש תא”ל רומן גופמן והמח”ט החדש אל”מ אורן שמחה נמשיך במערכת היחסים הקרובה והסומכת. אני מאחל למפקדים הצלחה רבה בתפקידם.

מפקד ״עוצבת הבשן״, תת-אלוף רומן גופמן: ״ארגון הטרור חיזבאללה עוד לא ויתר על כוונתו לבצע פיגוע נגד כוחות צה״ל, אנו נמצאים בחודש האחרון בכוננות מוגברת על מנת לא לאפשר לו לממש כוונה זו, אני שמח שהצלחנו לבדל את המרחב האזרחי ולאפשר שגרת חיים אזרחית מלאה, ולראייה ראינו את רבבות המטיילים בגולן בשבועות האחרונים. ראש המועצה דיבר על חזון ״קצרין- בירת הגולן״, אני מאוד מתחבר לכותרת זו.  זהו חזון גדול ואנחנו נעשה הכל על מנת לסייע להגשמתו. העשייה שלנו כאוגדה לא מצטמצמת למעשה הצבאי בלבד. אנחנו נמשיך לפעול על מנת לאפשר איכות חיים לתושבי הגולן ולפגוע מעט ככל הניתן בשגרת האימונים.״

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn