מנכ״ל משרד המדע רן בר וצוותו הבכיר ביקרו במכון המחקר מיגל של החברה לפיתוח הגליל בקרית שמונה, בכדי לברך באופן אישי את צוות המדענים והחוקרים, שהצליח להביא לפריצת דרך למציאת חיסון נגד הקורונה.

צילום: תקשורת, יעל שביט.

בר אמר במהלך הביקור: “אנו מקווים שמכאן ממכון המחקר מיגל שבצפון תצא הבשורה לעולם כולו ויימצא החיסון לקורונה. יש בישראל את מיטב המוחות בעולם. אנחנו נמשיך להשקיע בהם, כמו מגה מו”פ מכון המחקר מיגל, לטפח את תחומי המדע והטכנולוגיה ולעודד עוד ועוד אנשים להצטרף כדי שמדינת ישראל תמשיך להיות בחזית הטכנולוגיה והמדע העולמית”.

מנכ״ל מכון מחקר מיגל דוד זיגדון הודה למנכ”ל משרד המדע על הביקור והתמיכה הכלכלית במחקר זה ובמחקרים אחרים של המכון ואמר, כי פריצת הדרך הינה במחקר המתבצע במיגל כבר ארבע שנים, לפיתוח חיסון לנגיף הקורונה בעופות (IBV) שנוסה בהצלחה וכעת יותאם גנטית לחיסון נגד וירוס הקורונה בבני האדם, המשתולל בכל העולם.

מכון המחקר מיגל הוא אחד משבעת מרכזי המחקר והפיתוח של משרד המדע והטכנולוגיה ברחבי הארץ ועובדים בו 90 מדענים ו-190 חוקרים, המעורר סקרנות ברחבי העולם, עקב פריצת הדרך המדעית ומארח בשבועות האחרונים כתבים זרים, כמו גם מנכ”לי חברות תרופות ונציגי משקיעים מכל העולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn