צילום: דוברות מד”א

 
החל מהיום (02.08.21) ועד לתחילת שבוע הבא (08.08.21) צפוי לפקוד את מדינת ישראל גל חום קיצוני. במד”א מבקשים מהציבור להרבות בשתייה, מזהירים מפני שהייה ארוכה בשמש, ומבקשים לנקוט ביתר זהירות בסביבת ילדים וקשישים.
 
יש להימנע מחשיפה ישירה וממושכת לשמש. מומלץ לשתות כמויות גדולות של מים. יש להימנע מפעילות גופנית שאינה הכרחית בשעות עומס החום. רצוי להימצא במקומות ממוזגים ומוצלים ככל הניתן וזאת בנוסף לציות להנחיות משרד הבריאות בנוגע לקורונה ולהקפדה על עטית מסיכות בחללים סגורים.
 
יש לשים דגש מיוחד למניעת שכחת ילדים במכונית ונעילת רכבים חונים – כדי למנוע אסון וטרגדיה נוכח גל החום הקיצוני. יש להקפיד להיות בקשר רציף עם בני משפחה ושכנים בני הגיל השלישי על מנת לוודא שהם אינם סובלים מפגיעות חום.
 
במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי במהלך טיולים ופעילויות שטח בימי הקיץ, יש לנקוט ביתר זהירות בעיקר בקרב ילדים ופעוטות. בנוסף, יש לרחוץ רק בחופים מוכרזים ובשעות שבהן שירותי ההצלה פועלים ולנהוג בתשומת לב רבה בעת שהייה ליד מקורות מים עם ילדים כגון בריכות, נחלים וכדומה.
 
מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אנו עומדים בפתחו של גל חום קיצוני וארוך, במסגרתו אנו מבקשים מהציבור הרחב להישמע להנחיות הזהירות ולנקוט באמצעי בטיחות על מנת לסיים את גל החום בשלום – ללא נפגעים נוספים. יש לדאוג לבני הגיל השלישי ולילדים ולהפעיל כל אמצעי הניתן על מנת שלא לגרום לאסון כבד. אנו מאחלים המשך קיץ מהנה, בטוח ובריא לעם ישראל”.
 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn