מלבד קידום האתר שלכם בעזרת פרסומות וקידום ממומן רגיל, יש עוד דרך לפרסם את עצמכם ולזכות בדירוג גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל. בניית קישורים איכותיים שמופיעים באתרים טובים ורציניים עוזרת להביא אליכם טרפיק וגולשים וגם מעניקה לכם ציון טוב יותר בגוגל, הודות לאיכות האתרים שבהם תופיעו ותוזכרו. זהו מהלך נכון ובירא לאתרים שרוצים כמה שיותר לגיטימציה טבעית שכזאת שגוגל מעדיף על פני דחיפה מלאכותית.

צילום: freepik

לפרסם את האתר

פרסום האתר וקידומו גובה מחירים שונים והם תלויים ביעילות השיטות שבהן משתמשים על מנת לפרסם אותו. קישורים הם הדרך המקובלת ביותר לפרסם אתרים בצורה יעילה מאוד במחירים סבירים מאוד. לפעמים זה אפילו לא עולה כסף אם מצליחים למצוא שיתופי פעולה יעילים מאוד עם אתרים שיהיו מוכנים להחליף אתכם קישורים. זה לא נעשה מסיבות אלטרואיסטיות כמובן. יש כאן ניצול מבורך ורצוי של הפופולריות של האתרים שלכם כדי להועיל אחד לשני בצורה לגיטימית ורצויה. זה תלוי רק בנכונות של האתר השני לעבוד אתכם על כך.

עד כמה בניית קישורים רצויה?

היא רצויה מאוד רק אם עושים את זה נכון ואם נותנים לאנשים המיומנים ביותר למצוא לכם את האתרים הטובים לכם. זה לא יעיל כאשר מפציצים בקישורים שלכם באתרים שאין בהם קהל לקוחות רלוונטיים לכם או מספיק תנועה שתזרום לדף שבו הקישור שלכם מפורסם. מספר האפשרויות באינטרנט בימינו הוא אין סופי פשוטו כמשמעו, ומקדם אתרים שבונה קישורים חייב להכיר באמת את כל האתרים שטוב לכם להתפרסם בהם ולקדם דרכם את המוצרים שלכם.

מיומנויות וידע

מיומנויות של קידום אתרים על ידי לקנות לינקים איכותיים מתבטאת ביכולת לקרוא נתונים סטטיסטיים שגוגל ורשתות חברתיות מעמידות לרשותכם, קודם כל. מהנתונים אפשר לנתח את הרגלי הגלישה של הקהל הפוטנציאלי של כל אתר ולפלח מהם את הלקוחות הטובים ביותר לכם. הצלבה של כל הנתונים האלה עם היכרות טובה עם האתרים שמוכנים לשתף קישורים שלכם בגלל טרפיק טוב אליהם יכול להניב לכם תנועת גולשים רבה לאתר שלכם.

מה חשוב לדעת על שיתוף קישורים?

חשוב גם לדעת בדיוק לאיזה דפים לכוון את הגולשים ומאיזה דפים באתר המשתף יש להוציא את הקישורים הטובים. לא רק המחירים נקבעים על פי הפופולריות של הדפים האלה אלא גם תנועת הגולשים מהם אליכם. זה בדיוק מה שאתם מחפשים ורוצים להשתמש בו כדי ליהנות מכך. אתם מחפשים את הדפים שגם רלוונטיים למוצרים שלכם אחרת הבוטים של גוגל לא ידרגו אתכם בהתאם.

הקשר בין האתרים

אם אין קשר בין המוצר לדף שבו הוא מופיע זה לא רק בזבוז תקציב פרסום אלא גם לא עוזר לדירוג שלכם כאתר רציני ואיכותי. לכם זה מועיל בכל מקרה ליהנות מהדירוג של האתר שבו אתם מתארחים ולהם זה לא מפריע לקבל עוד ייחוס במנוע החיפוש אליכם.

https://bestlinks.co.il/   בשיתוף חברת BEST LINKS  המספקת שירות בניית קישורים מקצועי.

לפרטים נוספים: https://www.notes.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn