צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

בני הנוער שיפצו את המקלטים בחצור הגלילית: “תרמו לקהילה ולביטחון”

בשבוע שעבר נערך בבריכה העירונית בחצור הגלילית טקס הוקרה לבני נוער “סיירת המקלטים” שהכינו את המקלטים בחצור הגלילית לרמת מוכנות ביטחונית גבוהה לשעת חירום.

הטקס בהשתתפות ראש מועצה מקומית חצור הגלילית שמעון סויסה ומנכ”ל המועצה שגב עייש, בני הנוער ומכובדים נוספים.

“סיירת המקלטים” היא קבוצת נערים בכיתות י’-י”א אשר גויסה במהלך החופש הגדול על-ידי קב”ט המועצה, צביקה בלילתי להכין את המקלטים בחצור הגלילית לשעת חירום.

בחצור הגלילית החליטו לנצל את החופש הגדול למבצע מיוחד להכין את המקלטים בישוב ברמת מוכנות גבוהה.

צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

בלילתי, יחד עם צוות יחידת הביטחון, ישראל צמח ויניב זריהן, פיקחו על הנערים והתמוגגו מהמסירות וההשקעה. “הם עשו מלאכת קודש”, סיפר בלילתי. “בני הנוער הבינו את המשמעות של פינוי, ניקוי והכנת המקלטים, גם מהבחינה הביטחונית”.

בלילתי הוסיף: “כולם הרוויחו מהפעילות המבורכת הזו. בני הנוער שקיבלו ערכים ולמדו נתינה מהי, והתושבים שיכולים לרוץ למקלט נקי ומאורגן היטב בבטחה. רוצה להגיד תודה לכלל הנערים המדהימים שלקחו חלק חשוב בפרויקט זה. הם נכנסו בהבנה של שליחות וחשיבות ועשו זאת בשמחה ואהבה”.

ממועצה מקומית חצור הגלילית נמסר: מדובר בפרויקט נהדר, שהתקיים בחודשי הקיץ, ובו אותם נערים שהתקבלו לא רק הפיגו את השעמום ומצאו תעסוקה, אלא גם תרמו לקהילה ואף זכו לשכר על עבודתם. בני הנוער עברו במסירות ממקלט למקלט בכל השכונות בחצור, פינו את כל הפסולת וקרצפו את המבנים. השכנים השונים, שפתאום גילו שהמקלט שלהם נקי ומוכן לשימוש, נדהמו מהמסירות ומרוח ההתנדבות של בני הנוער.

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה, בירך על הפעילות: “מדובר בפרויקט שמחמם את הלב וכמובן חשוב. בני הנוער בחצור הגלילית הוכיחו פעם נוספת את המסירות, ההתמדה והרצון לתרום לקהילה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn