מה חשוב לקחת בחשבון לקראת הדפסה על קנבס

-כתבה פרסומית-

כבר בימי הביניים למד המין האנושי להשתמש בקנבס למטרות אמנותיות. הציירים האיטלקיים המובילים של אותה תקופה נהגו לצייר על הבד העמיד בעל המרקם הייחודי ונהנו מהעמידות של הקנבס. כיום נפוצה מאוד האופציה של הדפסה על קנבס וכדי להפיק ממנה מקסימום תועלת כדאי לקרוא את ההסברים בכתבה הבאה.

הרזולוציה של התמונות המקוריות

הדגש החשוב ביותר בהקשר של הדפסה על קנבס הוא איכות התמונה המקורית שאותה רוצים להדפיס על הבד העמיד. תמונה ברזולוציה נמוכה מדי תוביל להדפסה לא איכותית מספיק וחבל. ככל שהמידות של הקנבס גדולות יותר כך נדרשת חדות גבוהה יותר של התמונה המקורית. חברה ותיקה תסייע לכם לדעת האם התמונה שלכם עומדת בסטנדרטים הרצויים ולמעשה אנשי מקצוע בעלי יושרה פשוט לא ידפיסו תמונות באיכות שלא מתאימה למידות המבוקשות.

טכנולוגיות מתקדמות

סיבה טובה נוספת לבחור בחברה מקצועית בתחום ההדפסות על קנבס וההדפסות באופן כללי על חומרי גלם פופולריים נוספים כמו עץ, זכוכית וכו’ היא השימוש בציוד מתקדם. ככל שההדפסה מתבצעת בעזרת מכשיר משוכלל יותר, כך התוצאה תהיה גם יותר מרהיבת עין, גם יותר מדויקת (בי מריחות צבע, למשל) וגם יותר עמידה – ולכן התמונה תספק מקסימום נחת לטווח ארוך. חברה עם מומחיות אמיתית יודעת גם להשתמש בדיו איכותי וכמובן בקנבס מובחר.

בחירה מושכלת של השוליים בכל הדפסה על קנבס

יתרון נוסף של הדפסה על קנבס – של תמונה מכל סוג שהוא: פורטרט אישי, רגע משפחתי מרגש, צילום נוף, אמנות אבסטרקטית והאפשרויות עוד רבות ומגוונות – הוא האפשרות לנצל את השוליים של הבד. כידוע, את הקנבס מותחים על גבי מסגרת עץ כך שלשוליים יש רוחב מסוים. את הרוחב הזה ניתן לנצל במספר דרכים. אופציה אחת היא פשוט להשאיר אותן בצבע של הקנבס (לבן, כמובן). אופציה שנייה היא לצבוע את השוליים בגוון אחיד, רצוי כזה שמשתלב היטב עם הצבעים הדומיננטיים בתמונה. אפשרות שלישית, מעניינת במיוחד, היא למתוח את התמונה אל השוליים על-מנת להקנות לה מימד שלישי. בדרך זו היצירה שתתקבל מרשימה הרבה יותר, אם כי בכל מקרה נדרשת התאמה לאופי התמונה וגם להעדפות שלכם.

תוצאה מרשימה במיוחד ועמידה מאוד

כשמקפידים על הכללים הנ”ל, ובפרט בוחרים נכון את המקום שבו מדפיסים את התמונה, התוצאה תהיה מרשימה מאוד. הדפסה על קנבס מייצרת יצירת אמנות של ממש שמתאימה לכל חלל, גם בבתים – בסלון, בחדר הילדים, בחדר השינה ואפילו במטבח – וגם במשרדים ומרחבים עסקיים אחרים. התוצאה תהיה גם עמידה ולכן תוכלו לרוות ממנה נחת במשך שנים רבות. חשוב לציין שהכדאיות הרבה של הדפסת תמונות על קנבס באה לידי ביטוי עבור כל סוגי התמונות, בכל הגדלים, בכל הצבעים (וגם בשחור לבן), ולכל מטרה שהיא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn