מדריך לקניית ג’קוזי – ג’קוזי פינתי, מתנפח או יוקרתי? בחירת הג’קוזי המתאים לכם

ספא ביתי הוא כמו מעיין טבעי חם אישי שממוקם ממש בגינת הבית שלכם. ג’קוזי מושלם להרגעת השרירים והמפרקים הכואבים, ולפינוק שזמין לרשותכם מתי שתרצו. ברגע שתחליטו להשקיע בג’קוזי משלכם, הבחירה הנכונה יכולה להיות משימה גדולה, ומדריך זה יסייע לכם לבצע רכישה מושכלת ובטוחה.

מיקום ג’קוזי פינתי

לפני רכישת ג’קוזי פינתי, יש לבחור את המקום הטוב ביותר עבורו. ברוב המקרים, הבחירה המתאימה תהיה מיקום בחוץ על הדק או במרפסת. בכל מקום שתבחרו, חשוב להקפיד על מדידת השטח לפני שתחליטו על הגודל המתאים.

כדי להבין היטב איך מתקן הספא הביתי שלכם יתאים לשטח החיצוני שלכם, ניתן להשתמש בחבל או בצינור גינה. ערכו קווי מתאר בגודל הג’קוזי הרצוי. השאירו מקום לגישה לציוד, למדרגות ולכיסוי עליון.

ישיבה בג’קוזי

מתכננים להזמין אורחים או קרובי משפחה? פנו מקום לג’קוזי גדול יותר עם יותר מושבים. האם תשתמשו בג’קוזי לבד או עם שני אנשים בלבד בכל פעם? אם המקום מוגבל, ג’קוזי ביתי לשניים עד שלושה אנשים יהיה מושלם. עם קצת יותר מקום, מושב נוסף או שניים נחמדים להתמתחות.

תנוחת שכיבה מאפשרת לכם להישען אחורה, ולטבול את כל הגוף במי הספא הביתי שלכם. לרוב המושבים הנוחים יש יותר סילונים לעיסוי גוף מלא. מתקני הג’קוזי הטובים ביותר הם עמוקים מספיק כדי למנוע מכם לצוף מתוך המושב הנוח.

מושבי ג’קוזי תפוסים מקום שווה ערך של עד שני מושבים סטנדרטיים.

אם תבחרו ג’קוזי למרפסת בגודל שמתאים למשפחות או חברים שזקוקים ליותר מושבים, תוכלו להימנע מבחירת מושבים גדולים נוחים, על מנת להשיג מקום נוסף.

חומרי ציפוי לג’קוזי

אקריליק יפה, עמיד ורב-תכליתי. תבניות יוצרות אותו לצורות עם קווי מתאר לישיבה נוחה ומתאימה במגוון גדלים. נתמך על ידי מסגרת, ארון עץ או ציפוי סינטטי שמקיף את הספא הביתי. ג’קוזי ויניל הוא אפשרות בעלות נמוכה עם מעט מאוד תכונות. ישנם שני סוגים של ספא ביתי מוויניל: המתנפח הזול והג’קוזי היוקרתי יותר.

ג’קוזי מתנפח מתאים לשימוש לטווח קצר למי שמחפש ג’קוזי לעונה אחת עד שתיים, ללא פעולת עיסוי אמיתית. ג’קוזי פינתי מוויניל עם צד רך הוא מתקן ספא ביתי נייד אמיתי, עם מעטפת שמוחלפת בוויניל וקצף מעל המסגרת. למתקני הג’קוזי הקטנים הללו אין מקומות ישיבה אמיתיים מלבד הרצפה עצמה. המקום מינימלי, ומערך התכונות דל.

בחירת הסילונים

סילונים נמרצים שמערבלים מים ואוויר נותנים את העיסוי הטוב ביותר. מומלץ להימנע מבחירת ג’קוזי עם סילונים עוצמתיים וחבילות עיסוי יוקרתיות שקשה או יקר להחליף אותם. הוספת יותר מדי סילונים מובילה לירידה בלחץ. 

הוספת מנועים גדולים יותר היא הדרך היחידה לפתור את אובדן הלחץ הזה. עיצובי ספא ביתי כאלו אינם יעילים ועלולים לייקר את חשבונות החשמל בשיעורים של 400 ₪ נוספים מדי חודש.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn