צילום: מאפייה מרחבית קריית שמונה

בימים האחרונים נודע לעובדי המאפייה על ההחלטה לסגור את המאפייה המרחבית בקריית שמונה. מחר (ראשון) הפגנה של עובדי המאפיה, שתתחיל בשעה 11:00 מהכניסה למאפייה, ותמשיך בשיירה של משאיות עד לרחבת העירייה. יו״ר ועד העובדים איציק דהן אמר, כי במאפייה עובדים 150 בעלי משפחות שישארו ללא פרנסה. ככל הנראה ההחלטה על סגירה של המאפיה הגיעה לאחר שבמשרד הביטחון החליטו לא לחדש את החוזה עם המאפיה ובכך סתם עליה את הגולל.

מיו״ר ועד העובדים של המאפייה המרחבית איציק דהן נמסר: ״בעקבות מחירי “התאבדות” של מאפייה מתחרה המפעל הפסיד במכרז משרד הביטחון האחרון שהוא עיקר הפעילות של המפעל כ-70 אחוז. מצב העובדים קשה אנשים מתקשרים , בוכים בידיעה שאין להם לאן ללכת. 150 משפחות כ-500 נפשות ישארו ללא פרנסה. האצבע המאשימה מופנית לראש העיר שלא עשה ולא הפך שולחנות במקומות שצריך לפני ואחרי שנודע לו כמו שדאגו לעשות קודמיו״. והוסיף, כי ״העובדים כועסים ומאשימים את הבעלים יוחנן ואשתו וורד אהרונסון שמרגישים שבגדו בהם ולא מוכנים לבדוק אלטרנטיבות , לא רוצים להביא פעילות משאר המאפיות שהקבוצה כדי שנשרוד את התקופה הזאת עד למכרז הבא רואים בהם האשמים העיקריים״.

עוד אמר יו״ר הועד דהן: ״אנחנו נתחיל בהפגנה מחר במפעל ומשם נצא לבניין העירייה בשיירת משאיות , רוצים שהמסר יהיה חד וברור , לא ניתן שהמפעל יסגר ומצפים מראש העיר להפעיל לחץ במקומות שבהם צריך כולל על הבעלים שלו יש אחריות לתעסוקה בעיר שגם ככה לא נשאר בה כלום, לא יקרה אם יצמצם רווחים עד למכרז הבא ושאנשים ימשיכו להתכנס בכבוד. משם נעבור להפגין גם אל מול ביתם בידיעה שאנחנו ניתן את כל כולנו ונסחוף אחרינו עיר שלמה ואת כל הגליל אם צריך עד לכנסת״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn