ראשי המועצות יתפקדו כברמנים לערב אחד ויחברו בין אנשים ועסקים.

אורית שטיינר, מנכ”לית הכוורת: “אני קוראת לכל מי שיש לו עסק מתחיל או קיים להגיע ולהכיר את האנשים שמנהלים את העניינים בצפון”.

 

שירי פריאנט

 
מתחם “הכוורת” שבגינוסר משיק את פרויקט “מנכ”לים על הבר”, שיכלול סדרת אירועים “בלתי מעונבים” עם האנשים שמזיזים את העניינים בצפון. מתחם הכוורת יקיים סדרת ערבים על הבר עם אנשי עסקים מובילים, ראשי מועצות ומובילי דעת קהל בצפון, שידברו על עסקים, שיתופי פעולה ויזמות.

 

הכוורת הינו מתחם חללי עבודה משותפים, השוכן בקיבוץ גינוסר על שפת הכנרת. בדומה לחברה האמריקאית WEWORK, הכוורת מציעה משרדים ליזמים או בעלי עסקים לטווח הארוך ולטווח הקצר. אורית שטיינר, מנכ”לית “הכוורת”, אשר יזמה את האירוע יחד עם אשת יחסי הציבור מיכל אייזן, מספרת כי מתחם הכוורת עובד כחצי שנה, אבל היא עדיין נחושה להעלות את המודעות של חללי עבודה משותפים בקרב אנשי הגליל. “כשפתחנו את הכוורת, פגשתי בעלי עסקים שיושבים יום שלם בבית קפה או בבית לבד ועובדים. הצעתי להם לבוא ולעבוד במתחם הכוורת, שם יוכלו לפגוש בעלי עסקים נוספים וליהנות משירותים הניתנים במקום. זה היה נשמע להם מופרך לגמרי”, מספרת אורית. “הקונספט הזה עובד ברחבי הארץ ובעולם, ומוכיח את עצמו כאפקטיבי. אבל בצפון, הקצב הוא הרבה יותר איטי וטרנדים מגיעים לפה טיפה באיחור, אז החלטנו להפיק את סדרת אירועי ‘מנכ”לים על הבר’, על מנת לחשוף ליזמים ולבעלי עסקים את הקונספט שעובד בכל העולם, ולהוכיח להם שעדיף לעבוד לצד בעלי עסקים נוספים ולא בבית או בבתי קפה, שם אין להם הזדמנות ליצור שיתופי פעולה מניבים”.

 

פרויקט “מנכ”לים על הבר” רקם עור וגידים, והאירוע הראשון יתקיים ביום שני, החל מהשעה 20:00, על הבר בכוורת בגינוסר. בערב ההשקה החגיגי יתארחו ראש המועצה האיזורית בני בן מובחר, וראש המועצה האיזורית עמק הירדן עידן גרינבאום. מטרת המפגש היא לייצר שיתופי פעולה בין פרילנסרים ובעלי עסקים מהגליל, ולקדם שיתופי פעולה עסקיים עם מבט קדימה. שני ראשי המועצות יהיו זמינים לשיחה ומפגש בלתי אמצעי.

 

“כבר שפתחנו את ‘הכוורת’, ראש המועצה שלנו עידן גרינבאום, היה על הכוונת. העלנו את הרעיון והוא שמח לקחת חלק. גם בני בן מובחר קיבל את ההזמנה ברצון”, אומרת אורית. “האירוע הראשון יותר יתמקד בנטוורקינג ובהחלפת כרטיסי ביקור, אבל באירועים הבאים יהיו הרבה יותר תכנים שמותאמים לבעלי עסקים ויזמים באיזור. יש כבר התעניינות מראשי מועצות נוספים שמעוניינים להשתתף במיזם. גם באירוע הקרוב יגיעו אנשי עסקים מובילים, מנכ”לים של בתי מלון, של המכללה וכו’. השוני מאירועי נטוורקינג אחרים הוא שזה אירוע פחות רשמי ומחייב, יותר מהנה. לפי דעתי, האירוע הזה הולך לעשות רעש גדול”.

 

ואכן מדובר באירוע יוצא דופן. ראשי מועצות מכובדים יברמנו באירוע לילי באווירה ביתית. אורית מסבירה שהרעיון לא כל כך חדשני. “הפורמט של מנכ”לים מברמנים הוא לא חדש. זה דבר שקורה בעיקר במרכז הארץ בערים הגדולות. החלטנו לקיים את הערב הזה בצפון כי אין שום סיבה שזה לא יעבוד במרחב שלנו”, אומרת אורית. “זיהינו את הפוטנציאל העצום שקיים בשיתופי פעולה בין כוחות מקומיים. בתור גורם משמעותי שמרכז קהל של בעלי עסקים מהעמק, משיפולי הגליל ומרמת הגולן, החלטנו לקיים ערבי שיתופי פעולה ככלי נוסף לבעלי עסקים באיזור. אני קוראת לכל מי שיש לו עסק מתחיל או קים להגיע ולהכיר את האנשים שמנהלים את העניינים בצפון”.

 

הכוורת בגינוסר

 

מנכ”לים על הבר

יום שני, 29.5, החל מהשעה 20:00

במתחם הכוורת שבקיבוץ גינוסר

ההשתתפות פתוחה לקהל בעלי העסקים ללא תשלום.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn