צילום: מוטי שאשא

הערכות משטרת ישראל לקראת משחק הכדורגל שיערך היום באצטדיון קרית שמונה בין הקבוצות מכבי חיפה ואיתוראן קרית שמונה בין השעות 17:30-23:00.

כוחות משטרה רבים ביניהם לוחמי יס”מ, פרשים, כלבנים, כלבנים לאיתור חומרי נפץ, לוחמי משמר הגבול ושוטרים סמויים פרושים במעגלים קרובים ורחוקים על מנת לשמור על הסדר וביטחון הציבור.

שוטרי משטרת ישראל יקימו מחסומים וחסימות בכניסות לעיר ובתוכה,והכניסה לאזור האצטדיון והשכונות המקיפות תותר רק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. תושבי השכונות מתבקשים להצטייד בתעודות זהות כולל הספח בו רשום מקום מגוריהם על מנת שיוכלו להיכנס לשכונות.

כל הכרטיסים נמכרו , אין איסוף בקופות. ספסרות ומכירת כרטיסים בסמוך למגרש ובשכונות הסובבות אותו, כמו גם רוכלות, אסורות בהחלט וקנסות ינתנו לעבריינים. אוהדים ללא כרטיסים – אין למה להגיע לעיר קרית שמונה

אוהדים המצויידים בכרטיסים שיגעו ברכב יופנו למגרשי חניה יעודיים,רכבים שייחנו שלא כחוק – יגררו.

יבוצע בידוק קפדני ברכבי האוהדים ולנכנסים לאצטדיון, לא תותר הכנסת נשק, אלכוהול ואמצעי פירוטכניקה, שוטרים מחוץ לאצטדיון ובתוכו יעזרו בכלבים ויבצעו חיפוש על גוף ובתיקי הבאים.

אוהדים שיגיעו שיכורים או תחת השפעת אלכוהול גם אם יש בידם כרטיס כחוק לא יורשו להיכנס לאיצטדיון.

האוהדים שרכשו כרטיסים, מתבקשים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים למגרשי החניה, ועל מנת למנוע עומס בכניסה לאצטדיון.

כוחות משטרה גדולים ביניהם שוטרים סמויים וסדרנים ישמרו על הסדר בתוך המגרש.

משטרת ישראל לא תאפשר כל גילוי אלימות פיזית ומילולית בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, או פגיעה ברכוש. המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים.

שוטרים נושאי נשק שאינם בתפקיד נדרשים להגיע עם תעודת מינוי.

קיימת חשיבות רבה לאחריות המשותפת של קבוצות הכדורגל, האוהדים, והיתאחדות הכדורגל בריסון וצמצום האלימות ובשמירה על ביטחון הציבור. מדובר בארוע תרבותי – ספורטיבי ולכן מצופה מקהל האוהדים והשחקנים לנהוג ברוח ספורטיבית ולגלות איפוק על פי נורמות ראויות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn