לפני כשבועיים (21/7) בשעות הערב המאוחרות, בתום חקירה סמויה שנערכה מספר שבועות אודות גבר בן 28 תושב קריית שמונה שסוחר בסמים באזור, ארבו השוטרים לנאשם בדרכו לבצע עסקת סמים בקיבוץ דפנה.

צילומים: דוברות המשטרה

השוטרים סימנו לנאשם ,שנסע ברכבו בעיר, לעצור ובמהלך חיפוש שנערך ברכבו נתפסה שקית ניילון בין רגליו של הנאשם ובה 6 שקיות קטנות ובהן סם מסוכן מסוג “קנאביס” שלא לצריכתו העצמית. לאחר מעצרו של הנאשם, בוצע חיפוש בביתו ובחדר השינה מתחת למיטה נתפסו סמים בשווי של כ- 5,000 שקלים, וכן נתפס כסף מזומן בסכום העולה על 10,000 שקלים. 

הנאשם נעצר, הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה.  במסגרת החקירה הסמויה, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עלה, כי הנאשם סחר בסמים בטלגרם באמצעות רשת שנקראת “PURE WEED” שהינה רשת של הפצת סם מסוכן מסוג “קנאבוס”.

על מנת לרכוש מהרשת על “הלקוח” להיכנס לאפליקציית הטלגרם ולהזמין דרך רשת ה”PUREWEED” את כמות הסם המבוקשת ולציין לאיזה אזור בארץ מיועד הסם. במקרה זה הנאשם היה מקבל באופן קבוע מהרשת סמים בכמויות שלא לצריכה עצמית והיה מביא את הסם לבית “הלקוח”.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע קיבל הנאשם מ”PUREWEED” פרטי עסקה ופרטי רוכש בקיבוץ דפנה. לביצוע העסקה הנאשם נסע לכיוון הקיבוץ ואף התכתב עם ה’לקוח’ לגבי מיקום ביתו, או אז נעצר הנאשם על ידי השוטרים והעסקה לא יצאה לפועל.

בנוסף עלה מהחקירה, כי קודם ליום האירוע ביצע הנאשם 16 עסקאות דומות במועדים שונים באזור הצפון מול “לקוחות” שונים.

בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום בגין עבירות של סחר וניסיון לסחור בסמים, החזקה של סמים שלא לצריכה עצמית והסתייעות ברכב לבצע עבירה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn