הפועל “נופר” גליל עליון עם ניצחון חמישי רצוף

מאת אהרון מאיר דמרי

האדומים מהגליל ניצחו אתמול (שלישי) את עירוני קריית אתא 92:86, לאחר ריצת 30:13 ברבע האחרון.

למרות הסערה בחוץ האולם בכפר בלום היה מלא מפה לפה, כשהקבוצה הכי ישראלית של הליגה, שוב הוכיחה זאת כאשר השחקנים הישראלים קולעים 63 נקודות ובראשם הובר 23, מושקוביץ 22, נמרוד לוי 15 ו-6 ריבאונד.

רועי הובר: “משחק לא טוב שלנו. רבע אחרון שהצלחנו להתעלות, למרות שלא שיחקנו טוב. אני חושב שמה שעשה את השינוי זה האולם הביתי והקהל שדחף אותנו גם ביום שבאנו קצת פחות חדים. הקהל נתן לנו את האנרגיות לחזור למשחק ולעשות ניצחון חשוב מאוד”.

ברק פלג: “אני מרוצה מאוד מהניצחון, ומהאופי שהקבוצה מראה. הניצחונות רודפים אותנו וכבר יותר קשה להחזיק את המתח וזה מבחן עבורנו. אני מאוד לא מרוצה מאיך ששיחקנו. זה השתלט עלינו, וזה לא שלא באנו מוכנים. הקרדיט לקרית אתא, ששיבשו אותנו מהמשחק שלנו. הם קבוצה טובה עם הרבה כלים. קשה להצביע על הנקודות מיד אחרי המשחק, אבל נראה לי שהם ניצחו אותנו בכל הנקודות שסימנו לפני המשחק, וזו הבעיה שלי. בסוף, ברצף ניצחונות אתה מסתפק בניצחון ולא ביופי. מילה על הקהל. זה פוטנציאל של משחק מנומנם, עם גשם וסערה. אבל יש את הרגע הזה שכפר בלום נדלק, ואז אנחנו מרגישים את כל האימפקט – היציע החדש וגם היציע שמולנו שאתה רואה עוצמה, וזה מרגיש כאילו שאי אפשר לעצור את זה. זה כוח לא נורמלי לקבוצה שיש לה כזה בית. בסוף זה הנשים והילדים, והאנשים המבוגרים שבאים ביום כזה, ויוצרים פה תרבות של קהל, ספורט ומשפחה.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn