ישיבת אמית - צפת

זינוק מרשים בתוצאות הבגרות בישיבת אמית צפת

על פי נתוני התמונה החינוכית שפרסם השבוע משרד החינוך לשנת הלימודים תשפ”ב, עולה כי אחוזי הזכאות לבגרות בקרב תלמידי הישיבה התיכונית אמית צפת זינקו באופן מרשים עומדים כיום על 91%, זאת לעומת 57% זכאות לבגרות בשנת הלימודים תשע”ז.

מרפאת שיניים כפר סאלד
מרפאת שיניים כפר סאלד


גם מספר התלמידים בבית הספר הכפיל את עצמו. מ-250 תלמידים באותם ימים, ל-550 כיום. עליה מרשימה גם בבגרות חמש אנגלית – 44.9% כיום, לעומת 13% בתשע”ה. מתמטיקה 5 יחידות כיום 15.3% כיום, לעומת 0% בתשע”ה.
הישג זה, מצטרף לשורת הצלחות נוספות של ישיבת אמית צפת בשנים האחרונות. בשנת 2021 זכו תלמידי ישיבת אמית צפת בגמר תחרות החלל -ספייס לאב של קרן רמון. הם הציעו לערוך ניסוי בנושא טיהור מים באמצעות צמחים בחלל, זכו ובשל כך איתן סטיבה, האסטרונאוט הישראלי לקח את  הניסוי שלהם וביצע אותו בתחנת החלל הבין לאומית. הניסוי עסק בטיהור מים באמצעות אבקת זרעי צמח מורינגה וחוטי נחושת ומהווה פריצת דרך מדעית בכל קנה מידה. שיטה זו לטיהור מים נעשית בארצות שונות באפריקה ופורסמה במספר מאמרים. כדי להוכיח את יעילות הניסוי, רצו התלמידים לבדוק האם שיטה זו עובדת גם על מי קולחין ברמות טיהור שונות. הישיבה זכתה גם לעלות לכותרות כשבשנה שעברה, זכה תלמידה, דביר מרצבך במקום הראשון בחידון התנ”ך העולמי לשנת תשפ”ב.
משה עופר, מנהל ישיבת אמית צפת: “ההצלחה של הישיבה נזקפת לצוות החינוכי המסור של ישיבת אמית צפת ובראשם, המנהל הקודם נדביה נאה ומנהל התיכון הרב יחזקאל יצחקי. כלל העובדים, המורים, הצוות החינוכי וצוות המינהלה חיים את החלום החינוכי מתוך מסירות והשקעה עבור כל תלמיד ותלמיד בכל קנה מידה: ערכי-רוחני, חברתי, רגשי ולימודי, כל זאת בחיוך ואהבה. תודה גדולה לעיריית צפת על האמון והתמיכה בישיבה, למשרד החינוך ולרשת אמית על הגיבוי והעזרה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn