“חומר מקומי 2020” – תערוכת הגמר של המכון לאמנויות במכללה האקדמית תל-חי, מסכמת שנת לימודים מאתגרת, שדרשה מצוות המרצים ומהסטודנטים לגייס את כל כוחות היצירתיות והרוח החיובית ששורים במקום על מנת להמשיך להיפגש וליצור, מתוך הבנה בסיסית שעל אף מגבלות התקופה, “לאמנות צריך נוף, אוויר, מרחב, אור ועומק” (ירי סביר, מייסד המכון לאמנויות, מתוך עלון שדה נחמיה-חוליות, מאי 1959).

יובל גברון
צילומים: מכון לאומנויות תל חי

 התערוכה מציגה את  עבודותיהם של עשרה מבוגרי המכון, שסיימו מסלול לימודים של שלוש שנים במחלקות: אמנות פלסטית וקרמיקה. בוגרי המחלקה לצורפות מציגים השנה צילומי עבודות, אך הפרויקטים בשלמותם יוצגו בתערוכת הגמר בשנה הבאה.

עלמה טסל

עבודות הבוגרים, מציגות פרויקטים אישיים עשירים וייחודיים המבוססים על פיתוח שפה רעיונית אישית- בהתאם לשורשיו ותפיסות עולמו של כל סטודנט, לצד שיח ער עם עולם האמנות והעיצוב העכשווי. לצד עבודות הגמר, יוצגו מבחר עבודות סטודנטים משנים  א’, ב’.

הודה בד’ר
יובל גברון

התערוכה תוצג בקמפוס המערבי של המכללה האקדמית תל- חי, בין השאר, בכיתות ההיסטוריות ששימשו את המכון לאמנויות בתחילת דרכו. חללי התצוגה ממוקמים לצד שביל תכול שתחילתו סמוך לשער הכניסה התחתון וסופו בסדנת שלומית (סטודיו ג’). שעות הפתיחה בימים א’-ה’ בין השעות 16:00 – 20:00 ובימי ו’ בין השעות 10:00 – 16:00.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn