צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

חצור הגלילית זכתה בפרס “דגל היופי” על שדרוג המקלטים הציבוריים

חצור הגלילית זכתה בתחרות “דגל היופי” לשנת 2022 על שדרוג המקלטים הציבוריים שמתוחזקים וערוכים כנדרש למקרי חירום. בתחרות התמודדו רשויות מקומיות מרחבי הארץ. בהובלת המועצה לישראל יפה, פיקוד העורף בשיתוף משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי.

הטקס לקבלת הפרס יתקיים ביום 28.12.22 בפארק הירקון. בהשתתפות מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, יו”ר המועצה לישראל יפה רו”ח מיקי בלומנטל, מנהל מינהל לחירום וביטחון במשרד הפנים אלי רגב ומכובדים נוספים. 

בחצור הגלילית 69 מקלטים ציבוריים כאשר יחידת חירום וביטחון פועלת במשך כל השנה על מנת לתחזק ולשפץ את המקלטים כחלק מההכנות לשעת חירום. מטרת התחרות לעודד את הרשויות המקומיות לפעול בתחום אחזקת המקלטים הציבוריים ולשפר את הקיים, תוך הגברת מעורבות ומודעות הקהילה לחשיבות הנושא.

צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית
צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

קב”ט מועצה מקומית חצור הגלילית, צביקה בלילתי, ציין כי “מאז כניסתי לתפקיד, נקראנו לדגל להכשיר את כלל המקלטים הציבוריים ביישוב. אנחנו יכולים להגיד שהמקלטים כיום כשירים ומוכנים לזמן אמת ועובדה לכך היא הפרס בו זכינו. זו בשורה טובה וחשובה לתושבים, אנחנו סמוכים שבזמן אמת נוכל לתת את המענה הכי טוב לתושב. אני רוצה להודות לכל השותפים, המתנדבים והחיילים שעזרו לנו להגיע להישג זה”.

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה: “הפרס החשוב בו זכינו רק מוכיח את העובדה שאנחנו לא שוקדים על השמרים ויודעים שעלינו להיות מוכנים תמיד לכל תרחיש. תודה למחלקת הביטחון ולכל האנשים המקצועיים שעזרו לנו להגיע להישג זה ולהבטיח מענה בטיחותי ראוי לתושבים. נמשיך להיות ערוכים לתרחישים, שכולנו מתפללים שלא יתגשמו לעולם. הכל כדי להיות ערוכים היטב לחירום”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn