צילום: מועצה אזורית הגליל העליון.

מליאת מועצה אזורית הגליל העליון אישרה לאחרונה את הצעת הנהלת מועצה אזורית הגליל העליון להמשיך לתקצב את קבוצות הכדורסל של הגליל העליון לעונות 2021-2022 ואישור תקציב לשיפוץ האולם בכפר בלום להתאמתו לסטנדרטים של ליגת העל.

זאת בעקבות עליית קבוצת הפועל גליל עליון בכדורסל לליגת העל וקבוצת הנשים בליגה השנייה. ההחלטה התקבלה לאחר פגישה שהתקיימה בין ראשי הקבוצות בכדורסל וחברי מליאת מועצה אזורית הגליל העליון.

בהחלטת המליאה נקבע כי תקציב התמיכה לעמותה לקידום הכדורסל בגליל העליון לקבוצת הגברים יעמוד על סך 1.2 מיליון שקלים, גידול של 185 אלף שקלים לעומת התמיכה  בשנת 2021. תקציב התמיכה לעמותה נ.ש.ג.ע. לקבוצת הנשים יעמוד על סך 550 אלף שקלים ומהווה גידול של 55 אלף שקלים לעומת התמיכה בשנת 2021. סך התמיכה בקבוצות כדורסל בוגרים יהיה 1.750 מיליון שקלים. לעומת 1.5  מיליון שקלים תמיכה בשנת 2021. בנוסף אושר סכום ראשוני של חצי מיליון שקלים לשיפוץ האולם בכפר בלום והכנתו לליגת העל.

טמיר אברהמס, יו”ר הפועל הגליל העליון: “התמיכה התקציבית והטיפול באולם מייצרים עבורנו סביבה אידיאלית לקידום שחקנים צעירים וביסוס קבוצה תחרותית בליגת העל. בשמי ובשם הנהלת הקבוצה רוצה להודות למליאת המועצה, גיורא זלץ והנהלת המועצה. שמחים ונרגשים לקראת תחילת העונה בליגת העל”.

עוז אוחנה, מנכ”ל קבוצת הנשים, הפועל גליל עליון: “ברצוני לברך על עליית התמיכה מהמועצה לעונה הבאה. אין לנו מילים לתאר את גודל ההערכה שיש לנו כלפיי המועצה ועל תמיכתה לאורך כל השנים. זו אולי קלישאה, אבל בלעדי התמיכה כל זה לא היה קורה. אנו נמשיך לעבוד ולייצר קבוצה מקומית ככל הניתן והצלחה מקצועית כמובן”.

דורית ברק, גזברית מועצה אזורית הגליל העליון: “אנו נמצאים בתקופה כלכלית לא פשוטה ולכן היה לנו חשוב לאזן בין הצורך לתקצב כראוי את קבוצות הכדורסל, לבין חובתנו לשמור על הקופה הציבורית. בהנחה והקבוצות ימשיכו לשחק באותן ליגות בשנים הקרובות, המועצה תשאף שהיקף התמיכה יהיה דומה גם בשנים הבאות, בכפוף לאישור מליאת המועצה בכל שנה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn