תלמידי בית הספר שחפים אומרים תודה למתנדבים * תלמידי בית הספר עגורים יצאו למסע לזכרו של רן כוכבא ז”ל שנהרג באסון המסוקים * נשות גיל הזהב יצאו לטיול בעכו ובגליל המערבי * חוגים חדשים במכון הכושר של מבואות החרמון * פעילות שיא של ארגון וראייטי עם קבוצות כיתות ז’ בעירוני קרית שמונה

בית הספר לילדים עם צרכים מיוחדים “שחפים” מודה למתנדבים המסורים, התורמים מזמנם על מנת להעשיר את תלמידי בית הספר.

השבוע השתתפו תלמידי ואנשי צוות בית הספר בטקס הוקרה מיוחד למען מתנדבי “שחפים”. בטקס נכחו ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, נציגי מועצה ומתנדבים.

בבית הספר “שחפים” מתחנכים ילדים ובני נוער, מגיל 6 עד 21, בעלי מוגבלויות שכליות התפתחויות, ממצב בינוני -קשה עד למצב סיעודי. מטרת בית הספר היא  להקנות לתלמידים עצמאות מרבית בתפקודי היום יום, הקניית מיומנויות תקשורת, מוכנות ללמידה, הקניית הרגלי עבודה בסיסיים וכישורים חברתיים.

המתנדבים בבית הספר הם שונים ומגוונים. החל מתלמידי בתי הספר עמק החולה, עינות ירדן ואמית חצור, ועד למתנדבים בוגרים שמגיעים כמתנדבים פרטיים או גופים כלכליים. אך לכולם מטרה אחת – לתת יד, לחלוק חיוך לשמח את הילדים.

“תחושת הסיפוק והחוויה של המתנדבים מוכיחה שוב שבהתנדבות, שני הצדדים מרוויחים” מסרו מהמועצה. יישר כוח.

לזכרו של רן

תלמידי בית הספר עגורים של המועצה האזורית מבואות החרמון ותלמידי בית הספר הר וגיא יצאו יחדיו למסע מרגש לזכרו של רס”ן רן כוכבא ז”ל. רן נהרג בהתרסקות המסוקים במהלך מלחמת לבנון השנייה, שהתרחשה מעל להרי נפתלי.

המסע החל בקרן נפתלי והסתיים בשביל החידות, שם נמצא המצפה לזכרו של רן. שביל החידות והמצפה הינו פרוייקט משותף לבני משפחת כוכבא ולקרן קיימת לישראל (קק”ל). הוא נחנך ביום השנה הראשון למותו.

בסוף המסע, נפגשו התלמידים עם אמו ואחיו של רן ושוחחו עימם על דמותו של רן  ועל החשיבות של הגנת מדינת ישראל.

מתכוננים לבגרות אונליין

תלמידי המועצה והאזור, יחד עם תלמידים רבים ברחבי הארץ, יגשו לבגרות בלשון, שתתקיים בסוף החודש, והמועצה ממליצה לתלמידיה על אתר וואי סקול כדי להצליח בבגרויות. באתר יוכלו התלמידים למצוא שיעורים מקצועיים בכל התחומים, מביולוגיה ועד תנ”ך. לקראת הבגרות בלשון, יתקיימו שידורים מיוחדים באתר, בהם יפתור המורה את בחינת הבגרות משנת הלימודים הקודמת. השידורים יתקיימו בין התאריכים 26-29 במאי בשעות הערב. בהצלחה!

מהר מהר לפני שייגמר

מכון הכושר של המועצה האזורית מבואות החרמון, השוכן בצומת כח, פותח את עונת הקיץ במרץ. ללא ספק, עונת הקיץ מעלה את המוטיבציה לקום מהספה, להתאמן ולהיכנס לכושר. מעכשיו אפשר לעשות זאת גם קרוב לבית. במבואות החרמון החלה ההרשמה לחוגים: עיצוב וחיטוב, פילאטיס, מתיחות, פיטנס, עיצוב דינמי, יוגה ועוד. מהמועצה מוסרים כי יחלו חוגים חדשים נוספים בקרוב.
לפרטים והרשמה דרך הוואטסאפ 050-6453112.

גיל הזהב עושה חיים

מועדון גיל הזהב של המועצה האזורית מבואות החרמון יצא השבוע לטיול בעכו ובגליל הערבי. את הטיול החלו בסיור אולמות הצלבנים ובאולמות האבירים, ומשם המשיכו לסיור בעיר העתיקה, בשוק הססגוני, בחמאם הטורקי ובבית הכנסת של הרחמ”ל. בנות גיל הזהב אף ביקרו בגנים הבהאיים וסיימו את היום בקיבוץ עברון, שם זכו לאירוח אתיופי אונתנטי.

מאור אדרי בא אליכם

הזמר הצליח, מאור אדרי, מגיע להופעה במרגליות. מי שאחראי על הלהיטים “בא ממך”, “האישה שלי”, “תספרו לה” “הגבר שכבש” ועוד, שהגיעו למיליוני צפיות ביו-טיוב והפכו אותו לכוכב שגדל מהשטח, יופיע בדשא שמול בית העם במופע ישיבה שיתקיים ב-11 ביולי. למאור רפרטואר שירים עשיר וכריזמה בימתית בלתי נגמרת. הקהל שיגיע לחגוג איתו יהנה מחגיגה של צלילים, צבעים והרבה מצב רוח.

מארחים בחום

לאחרונה התקיימה פעילות שיא של ארגון וראייטי עם קבוצות כיתות ז’ בעירוני קרית שמונה וילדי בית הספר שחף בדגניה א’ מכיתות ה’-ו’.

לפני כשנה הרחיב ארגון וראייטי את פעילותו בצפון ואימץ את המרכז ההידרותרפי שבמועצה האזורית מבואות החרמון. במסגרת שיתוף הפעולה, מתקיימים אירועים שונים על מנת לקדם את רווחתם ובריאותם של בעלי הצרכים המיוחדים ולאפשר את שילובם בחברה.

זו הפעילות השנייה מתוך 4 פעילויות של שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה ובספורט. מהמועצה האזורית מסרו כי הייתה פעילות מוצלחת ומרגשת שתרמה לכל המשתתפים, והוסיפו “תודה רבה על האירוח החם של עירוני קרית שמונה”.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn