לאחר שפרש, בתכנון מדוקדק ומתואם עם חברו לאופוזיציה עד לא מזמן יורם מלול, ראש תנועת ש”ס בקריית שמונה יהודה חיים החליט לשוב לספסלי הקואליציה המנוהלת על ידי ראש עיר, לו הציע לא מכבר “להוריד את הזקן”.

 

ראש תנועת ש”ס בעיר יהודה חיים, חובר בשנית לקואליציה ולהנהלת העיר קריית שמונה. את החבירה המחודשת לקואליציה, נהלה ככל הנראה תנועת ש”ס הארצית, בסיוע ח”כ יגאל גואטה בן קריית שמונה. יהודה חיים, ראש תנועת ש”ס בקריית שמונה קיבל את הבשורה בלית ברירה. במסגרת הצטרפותו לקואליציה, יהיה אחראי יהודה חיים על המרכז התורני בעיר. בחודשים בהם ישב יהודה חיים על ספסלי האופוזיציה, הוא היטיב להעביר ביקורת  על החברים בקואליציה ובעיקר על ראש העיר העומד בראשה. בשבועות האחרונים אף לא הגיע לחלק מישיבות המועצה החודשיות, ובין השורות היה ניתן לראות כי הבין שלאור הרוב בקואליציה, לעצם נוכחותו בישיבות אין השפעה רבה.
כעת, עולה השאלה האם לאור הבחירות הקרבות יש משמעות נוספת למהלך, והשותפות הטבעית בין מפלגת ש”ס למפלגת הליכוד תאלץ שותפות פחות טבעית בין יהודה חיים לראש העיר ניסים מלכה. העברת הסמכויות והמינויים של יהודה חיים יובאו לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה. לדברי מלכה וחיים, הם הסכימו לשכוח מהעבר ולהתרכז בהווה. נציין כי מועצת העיר מונה כעת 10 חברי קואליציה מתוך 13 חברים.
יהודה חיים התייחס להצטרפותו לקואליציה: “אני מצטרף לקואליציה על מנת לתרום מניסיוני וכדי להשפיע מבפנים על תהליך קבלת ההחלטות. זה לא סוד שבבחירות האחרונות הייתי הראשון להצטרף לראש העיר, ומלכתחילה היינו אמורים לעבוד יחד. נבחרתי למועצת העיר כדי לסייע לציבור, ואני תקווה כי הצטרפותי תעזור לגייס משאבים לטובת העיר ולקדם נושאים הבוערים לראש העיר ולי. מבחינתי, השארנו מאחור את כל משקעי העבר, וכיום אנו יוצאים לדרך חדשה. זה לא סוד שהיו לי אי הסכמות עם דרך ההתנהלות של הרשות, אך משהבשילו התנאים, החלטתי לשים את כלל המחלוקות בצד לטובת התושבים”.
ראש העיר ניסים מלכה התייחס אף הוא: “אני שמח להודיע על איחוד כוחות למען העיר ועל הצטרפותו של נציג ש”ס יהודה חיים לקואליציה העירונית. החלטנו לאחד כוחות, ולשם כך יהודה חיים ואני הנחנו את משקעי העבר בצד. מה שחשוב, הוא להמשיך ולדאוג לתושבים שלנו, ואנו נעשה הכל על מנת לשפר את איכות החיים של כל תושב ותושב בעיר”.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn