רעידת אדמה בבחירות 2018 לראשות העיר בקריית שמונה. יורם מלול סיכם עם סיעת כולנו וירוץ בראש רשימת הסיעה לראשות העיר. יורם ממן שהיה בראש הרשימה יהיה מקום שני. למערכת העיתון נודע כי מופעלים לחצים על המועמדת אביבה זריהן ויזמן לחבור לשניים ולייצר רשימה שלטענתם תבטיח ניצחון כבר בסיבוב הראשון. יורם ממן: “אני עובד על האיחוד הזה הרבה מאוד זמן, הגיע הזמן לאיחוד שיביא לשינוי אמתי בקריית שמונה”.

מי שהיה עד לפני שעתיים מזוהה עם סיעת “יש עתיד” המועמד לראשות העיר יורם מלול, סיכם לפני מספר שעות על הצטרפותו לסיעת כולנו וכעת הוא פותח דף חדש בסיעה חדשה. מי שעמד מאחורי המהלך וביקש להביא את מלול להוביל את רשימת כולנו בבחירות הקרובות הוא לא אחר מיו”ר סיעת כולנו בקריית שמונה יורם ממן. משיחה עם ממן עולה כי לאחר שבועות רבים בהם נפגש עם מרבית המועמדים לראשות העיר וביקש לאחד בין כולם, לא צלח האיחוד לו ייחל מטעמי אגו ודרישות גבוהות למדי של המועמדים לראשות העיר.

כעת עם סיכום הדברים מול שר האוצר וראש סיעת כולנו משה כחלון והצבתו של יורם מלול בראש הרשימה של כולנו כמועמדה לראשות העיר, בסביבתו של יורם מלול מוסרים כי כעת סיעת כולנו לוטשת עניים למועמדת לראשות העיר אביבה זריהן ויזמן שתמצא את הדרך הנכונה, כשהיא רואה את טובת העיר לנגד עניה ותחבור לשניים על מנת ליצור רשימה חזקה במיוחד לכל הדעות.

בתוך כך, בסקר אחרון אשר התבצע בימים האחרונים על ידי מכון סמית’ נשאלה השאלה מי הכי מתאים להיות ראש העיר של קריית שמונה בבחירות הקרובות, לטענת סיעת כולנו נתוני השאלה הציבו במקום הראשון את יורם מלול עם 30 אחוזים שמאחוריו ראש העיר ניסים מלכה עם 29 אחוזים. אביבה זריהן ויזמן עם 14 אחוזים מאחור. לאור תוצאות הסקר התרצו בכולנו וסיכמו על הצבתו של מלול בראשות הרשימה וכעת כאמור מצפים מהשניים שסוגרים את הסקר למצוא את הדרך לאיחוד במסגרת סיעת כולנו.

יורם מלול, ראש רשימת כולנו לראשות העיר: “אני שמח לבשר על הצטרפותי לסיעת כולנו, ביום שלישי ה2/10 אנו נקיים מסיבת עיתונאים של מפלגת כולנו בראשותו של שר האוצר משה כחלון. זהו ללא ספק מהלך דרמטי אשר יביא את העיר הזו למקומות הרבה יותר טובים. כעת שר האוצר, שר הכלכלה ושר השיכון עומדים מאחורי העיר קריית שמונה וכולנו יחד נביא לשינוי המיוחל בעיר קריית שמונה”

יו”ר סיעת כולנו בקריית שמונה, יורם ממן: “זה לא סוד שמאז שמוניתי ליו”ר סיעת כולנו חשבתי שיש ליישר את השורות ולבצע איחוד. כולם חיזרו לפתחי והפכתי להיות המחוזר הלאומי. הושבתי את אביבה זריהן, אביחי שטרן, ובנצי עם נציגי סיעת כולנו. לצערי הרב האגו והדרישות הגבוהות לא הביאו לסיכום בין הצדדים. לאור הסקר האחרון בו הוביל יורם מלול מצאתי לנכון לסלול לו את הדרך לראשות הסיעה ומועמדה לבחירות הקרובות. שר האוצר משה כחלון ושרים נוספים מהמפלגה יגיעו לקריית שמונה בימים הקרובים למסיבת עיתונאים. אני קורא לכלל המועמדים זו השעה לאיחוד! תרשום לעצמך שיורם מלול הוא ראש העיר הבא של העיר קריית שמונה.

שר האוצר ויו”ר מפלגת כולנו, משה כחלון: “אנחנו ניתן תמיכה מסיבית לעיר קריית שמונה, חשוב שראשות העיר תהיה מטעם מפלגת כולנו. אני תמיד אהבתי את העיר קריית שמונה וכעת בכוונתנו להעניק תמיכה מלאה ליורם מלול והעיר קריית שמונה בבחירות הקרובות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn