צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, אירח לפני מספר ימים את יו”ר החטיבה להתיישבות, ישי מרלינג. זלץ ומרלינג הגיעו למשגב-עם ומנרה כדי לבחון מספר פרויקטים בהם החטיבה להתיישבות מעורבת בשנים האחרונות. 

עופרי אורפז, מנהלת אגף יישובים במועצה, הציגה בפני מרלינג מודל שיווק שפותח עבור ההרחבות של קיבוצי מועצה אזורית הגליל העליון, ומודל “גלילוקיישן”, תכנית אשר נותנת מענה הוליסטי לעובדים ומשפחותיהם שנקלטו באחת מחברות המדע והטכנולוגיה הפועלות באזור ומעוניינים להעביר את מרכז חייהם לגליל העליון.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: “ברצוני להודות לישי ולצוות הגדול של החטיבה להתיישבות שהגיע עמו לביקור. לשמחתי, בשנים האחרונות החטיבה מסייעת לנו בשלל פרויקטים וניתן לראות הלכה למעשה כיצד היא מגשימה את ייעודה – פיתוח האזור הכפרי בישראל בכלל וחיזוק וצמיחת ההתיישבות הקיימת במרחב הכפרי-פריפריאלי הצפוני בפרט. אני מקווה ומאמין כי שיתוף הפעולה המוצלח בינינו ימשיך לשאת פירות גם בשנים הבאות”. 

יו״ר החטיבה להתיישבות, ישי מרלינג: “בצאת חג השבועות נוכחנו לגלות שהאויבים שלנו ממשיכים לנסות לפגוע בנו בכל חלקי ארצנו, גם בגבול הצפון,באזור משגב-עם. היה חשוב לנו בבוקר זה להגיע לגליל העליון, להביט מקרוב באתגרים העומדים בפתחו של האזור, לטובת המשך שיתוף הפעולה של החטיבה להתיישבות והמועצה. אני רוצה להודות לראש המועצה, גיורא זלץ,וצוותו על הסיור החשוב. החטיבה להתיישבות תמשיך לתמוך, לסייע ולחזק את המרחב הכפרי בכלל ואת הגליל העליון בפרט”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn