צילום: המכללה האקדמית צפת 

נציגים בכירים של היחידות השונות של משרד המשפטים הארצית והמחוזי (מחוז הצפון ומחוז חיפה) השתתפו בשבוע שעבר ביריד התמחויות אשר מתקיים זו השנה הרביעית ברציפות בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת. היריד מתקיים בנוסף ליריד ההתמחויות הארצי במרכז הארץ.

צילום: המכללה האקדמית צפת 

בין המשתתפים והמשתתפות בכנס, הרשמת בדריה חסן, שייצגה את רשות האכיפה והגבייה, עוה”ד חנין סמען-מויס, מנהלת המחלקה המנהלית בפרקליטות מחוז צפון, ועוה”ד יניב מנור, ראש תחום פורנזי מטעם הסניגוריה הציבורית במחוז חיפה.

הנציגים הציגו בפני תלמידי בית הספר את היחידות השונות של משרד המשפטים אותם הם מייצגים, והזמינו אותם להצטרף אליהם להתמחות בשירות הציבורי. היריד כלל גם “שולחנות עגולים” אשר אפשרו לתלמידי בית הספר לשוחח באופן בלתי אמצעי עם נציגי היחידות, להציג את עצמם בפניהם, לשתף אותם בשאיפותיהם ביחס למקומות ההתמחות, ולשמוע ישירות מפי הנציגים מידע מפורט יותר על חוויית ההתמחות בכל אחת מן היחידות.

ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, הפרופ’ מוחמד ותד: “יריד ההתמחויות שלנו נושא פירות ומעיד על גדילתו והתעצמותו של בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת במהלך השנים האחרונות. מדי שנה, מספר הבוגרים שלנו שמתקבלים להתמחויות ביחידות השונות של משרד המשפטים הולך וגדל. כמו כן, מחמם את הלב לראות כי, הנציגים של היחידות השונות של משרד המשפטים הגיעו כאשר הם מלווים בבוגרים שלנו אשר חלקם מתמחים אצלם ואחרים כבר עובדים אצלם. אין לנו הוכחה טובה מזו וגם אין לנו דוגמה טובה מזו עבור תלמידינו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn