מאת אהרון מאיר דמרי.

ניצחון קטן של אחת אפס מול הפועל כפר סבא הביא את שחקניו של רפואה למקום הרביעי שמוביל לפלייאוף העליון.

המשחק אתמול (שבת) היה משחק על כל הקופה כשעירוני איתוראן קריית שמונה תלויה אך ורק בעצמה, כשניצחון מביא אוטומטית את הקבוצה המקומית לפלייאוף העליון ללא שום קשר לתוצאות האחרות.

קריית שמונה פתחה את המשחק בלחץ על כל המגרש בשליטה מוחלטת במרכז השדה. לאחר מספר דקות הלחץ עשה את שלו, כדור קרן של קריית שמונה הביא להכשלה על בלם קריית שמונה נחמיאס, שופטי ה-var האירו את תשומת לב השופט שהלך לבדוק וקבע בעיטת עונשין מאחד עשר מטרים לזכות קריית שמונה. את הבעיטה ניגש לבעוט החלוץ לוסיו, החלוץ לקח שלושה צעדים לאחור ובעט לפינה בחצי גובה, שוער כפר סבא הדף נהדר והתוצאה נשארה בעינה.

אעצור לרגע ואתן עצה להמשך הפלייאוף למאמן רפואה. בעיטת העונשין שלוסיו בעט נראתה כמזלזלת ולא בפעם הראשונה, עדיף לבחור שחקן אחר שיבעט את הבעיטות הבאות.

נחזור למשחק, קריית שמונה לא נבהלה מההחמצה של לוסיו והמשיכה ללחוץ ולתקוף את שערה של כפר סבא. באחת ההתקפות פרץ יוג’ין אנסה באגף שמאל הכניס כדור נפלא לרחבה שהגיע היישר למוחמד שכר, האחרון לא התבלבל, עבר שחקן אחד, ובעט תוך כדי עזרה של שחקן כפר סבאי היישר לרשת וקריית שמונה עולה ראשונה על הלוח. קריית שמונה המשיכה להחזיק בכדור אך עד לשריקת המחצית לא נכבשו עוד שערים.

המחצית השנייה הייתה יותר שקולה מטבע הדברים, אך קריית שמונה הייתה הרבה יותר מסוכנת, נחושה, והיה ניכר לעין מי הקבוצה היותר טובה. למרות ניסיונות כפר סבא להשוות עמדה הגנת קריית שמונה איתנה מול התקפותיה ופעם אחר פעם הרחיקו את הכדור ואף יצאו למתפרצות שעם קצת יותר ריכוז היו יכולים שחקני קריית שמונה להכפיל את התוצאה. עם שריקת הסיום צהלו שחקני קריית שמונה, רצו אל הקהל, והחלו בחגיגות העלייה לפלייאוף העליון. אפילו בראיון המאמן לתקשורת נכנסו כמה שחקני הקבוצה לראיון ושפכו על המאמן רפואה מים קרים, מה שבידר מאוד את שדר המשחק.

לאחר שנים רבות של מאבקים בתחתית הבוערת והמתח האין סופי, הגיע הזמן לקצת נחת לכל המערכת שנקראת עירוני איתוראן קריית שמונה עכשיו, עם האוכל בא התיאבון, הקבוצה המקומית במקום רביעי, מרחק נגיעה מהמקום השלישי שמוביל לאירופה, יומרני, אולי, אפשרי, בוודאי, המשחק הראשון בפלייאוף ייערך מול מ.ס אשדוד באיצטדיון הי”א. בהצלחה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn