יותר מ-2,200 ילדים נהנו השבוע מפעילויות שארגנה המועצה האזורית גליל עליון, שכללו טיולים, מחנות ובילויים.

 

שירי פריאנט

 

יותר מ-2,200 ילדים ובני נוער מגילאי כיתות א’ עד י”ב השתתפו השבוע בפעילויות החינוך הבלתי פורמאלי של המועצה האזורית גליל עליון. 650 תלמידי כיתות ד’-ו’ יצאו ליום כיף במרכז קנדה, שם החליקו על הקרח, קפצו באיי ג’אמפ, שחו בבריכה, שיחקו באולינג וצפו בסרט. 160 בני נוער מכיתות ט’-י”ב ביצעו משימות דרך ואתגרים קבוצתיים במשחק המשימות המטורף “המרוץ לעליון”, בו הגיעו לשלושת המקומות הראשונים נערי קיבוץ ברעם, קיבוץ שמיר וקיבוץ הגושרים.

 

במחלקה לחינוך הבלתי פורמלי במועצה אומרים כי גם ילדי כיתות א’-ג’ לא נשארו מקופחים. למרות החום הכבד הם יצאו לבלות באינדי פארק שעל גדות הירדן ונהנו מפעילות אתגרית ומהנה. מספר דומה של משתתפים השתוללו בפארק השעשועים “בלאגן” שביגור.

 

גולת הכותרת של שבוע הטיולים היה המחנה ביער ברעם, בהם השתתפו 650 חניכים, בני נוער ותלמידי ד’-ו’, שבילו שלושה ימים במחנה קיץ מאתגר עם בנייה צופית, טיולים, משימות אתגריות בשטח, א”ש לילה, בישול, לינת שטח ועוד חוויות מיוחדות. באחד הערבים ביקר אותם ראש המועצה, גיורא זלץ, שהשתתף במחנה כחניך מן המניין עם מכנסיים קצרים וסנדלים.

 

גיורא זלץ וילדי המחנה

 

זהרה דגן, מנהלת אגף תרבות, חינוך ופנאי, הדגישה את תרומתם הגדולה של 60 המד”צים שהשתתפו ביומיים הכנה בשטח, והדריכו את קבוצות הילדים לאורך כל המחנה.

 

מלבד שבוע המחנות, מתחם הנוער GALIL FREE DOME נדד לאיילת השחר והפך לאזור נוער שווה של קשר בטבע ופעילות מהנה של “קוביות – משחקים ותוכן לאירועים”. המועצה הודתה לקיבוץ איילת השחר על האירוח הנפלא.

 

ואם פספסתם, עדיין תוכלו ליהנות עד סוף הקיץ מביקור בבית גבריאל בכנרת ובחוף גיא בטבריה, לילה לבן ומסיבת סיום הקיץ.

 

חופשה מהנה.

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn