עמותת ותיקי הגליל שומרת על קשר חבריה גם בתקופת הקורונה ואף מגיעה אליהם עד הבית. לכל אורך החודשים האחרונים חילקה העמותה ערכות בנושאים שונים לקהלים מסוימים, כאשר הערכה האחרונה שחולקה הייתה ערכת כושר. הערכה הופקה עבור למעלה מ-1,200 מוותיקי מהאזור, לא רק תושבי המועצה האזורית הגליל העליון.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

מטרתה לייצר פעילות גופנית והיא זכתה לשם “להיות בתנועה”. הערכה כוללת כדור (over ball), מקל ועליו היגד מרומם, גומיית פעילות (טרה-בנד) וחוברת הדרכה המכילה תרגילים מומלצים לעבודה עם אביזרי ההתעמלות, מידע חשוב בנושא כאבי גב תחתון, ומתכון לשייק בריאות משובח. ואם כל זה לא מספיק, הרי שבימים אלה החלה חלוקת הערכה הבאה, ערכת “רוגע לך”, ערכה לחיבור פנימי, שלווה ויצירה.

זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל: “ערכת הכושר מצטרפת לשורה ארוכה של ערכות שיצרנו בימי הקורונה והבאנו אותה לחברים הוותיקים עד הבית. יתרונה של הערכה הוא היותה אוניברסלית, כאשר כל אחד יוכל להתחבר בה לאלמנט אחר, כל עוד הוא נמצא בתנועה. אני שמחה שעד כה קיבלנו פידבקים מדהימים וכיום אנחנו מפיקים 1,000 ערכות נוספות עבור רשויות מהערבה ועד הגליל, אשר התלהבו מהערכה והזמינו מאיתנו אותה. ברצוני להודות לחבר’ה נהדרים – מהמכינה הקדם צבאית בגליל העליון, מהחינוך הבלתי פורמלי מתנועת הצופים ועוד רבים וטובים – אשר התנדבו לארוז את מאות הערכות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn