צילום: דוברות עירוני איתוראן קריית שמונה

מאת אהרון מאיר דמרי.

אתמול בערב (ראשון) היה אחד המשחקים הטובים ביותר של עירוני איתוראן קריית שמונה, הנעת הכדור המדויקת הביאה למספר רב של מצבים מול המלאבסים. בסופו של דבר בדקה ה-89 היה זה לוסיו שהוליך כדור בצורה נהדרת מתוך הרחבה, התמקם היטב ובעט בעיטה אלכסונית ומדויקת היישר לרשת של מכבי פתח תקווה, שער שהוביל לניצחון קטן גדול מול מובילת הטבלה באותו המחזור.

לפני המשחק מכבי פתח תקווה המארחת הייתה ללא הפסד, קבוצה שנראתה הכי טוב בליגה מבחינת כדורגל התקפי ויעיל. קובי רפואה הראה, כי קבוצתו הגיעה מוכנה למשחק ולא בכדי קריית שמונה היא זו ששלטה לכל אורך המשחק, וכאמור הייתה גם זו שכבשה. לוסיו הוכיח שוב כי הגיע סקורר אמיתי לעיר הצפונית, ביחד עם קישור מדויק, ההתקפות של שחקניו של רפואה היו מגוונות ומסוכנות מול שער היריבה באצטדיון המושבה כמעט בכל התקפה. היה מענג מאוד לשבת מול המסך ולראות את הקבוצה המקומית. במיוחד נהניתי לראות שחקנים רבים שגדלו במועדון ברשימת המשחק, חלקם בהרכב הראשון וחלקם בספסל.

בואו נעבור לרגע כמה שחקני בית היו על כר הדשא: עידן נחמיאס, אורי דהן, סמואל בראון, אדריאן רוצ’ט, זיו מורגן וגיא בן לולו. על ספסל המחליפים ישבו: עבאללה חליחל, איתי בן שבת, אריאל שירצקי, נדב זמיר, יובל לוין ואופיר מזרחי.

קוראים נאמנים שלי, זה לא היה סתם משחק, זה לא משחק אימון, גביע הטוטו, זה משחק ליגה חשוב מאוד,
אז, בואו נגיד שאפו ענק לכל העוסקים במלאכה, הרי אין עוד קבוצה בליגת העל עם כמות כזו של שחקני בית שמקבלים מקום גם על כר הדשא וגם על הספסל, מבחינתי מגיע שאפו, שאפו גדול הייתי נותן לכל הצוות, גם המקצועי, וגם להנהלה. ממשחק למשחק אנו רואים שיפור עצום במשחק הקבוצתי אצל שחקניו של רפואה והאני מאמין שלי שהשנה נעשה משהו טוב, אחר ממה שהתרגלנו לראות בשנים שעברו, מקום שישי זאת אופציה אופטימית ללא ספק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn