מאת אהרון מאיר דמרי.

קריית שמונה יצאה אתמול (ראשון) למשחק חוץ קשה מול הפועל באר שבע. המשחק היה נהדר לצפייה כאשר חמישה שערים מובקעים, השער האחרון הובקע בדקה התשעים ושמונה, דקה מעבר לתוספת הזמן של שופט המשחק שילוח. במחצית הראשונה קריית שמונה הייתה טובה מאוד אך למרות שליטה במגרש היו אלה שחקני באר שבע שעלו ליתרון ראשון, רועי קהת איזן מהנקודה.

במחצית השנייה באר שבע היו אלו שרצו יותר על כר הדשא ואף עלו ליתרון בפעם השנייה במשחק. קריית שמונה התעשתו די מהר מהשער שספגו ובאחת ההתקפות השוו את המשחק מראשו של יוג’ין אנסה. באר שבע שידעו כי נקודה תרחיק אותם מהמקום הרביעי שיכול להוביל לאירופה לחצו על המגרש במטרה לכבוש את השער השלישי, שופט המשחק הוסיף 7 דקות למשחק.

בתום שבע הדקות נשרק כדור קרן לזכות באר שבע. קריית שמונה הרחיקה את הכדור, אך שריקת השופט לא נשמעה, הכדור הורחק עד לנקודת הקרן מן הצד השני ומשם הגבהה לרחבה מצאו את חלוצי באר שבע שבעטו פעמיים, וברטקוש שוער קריית שמונה עצר נהדר, עד שהגיעה נגיחה שלישית מתוך הרחבה לשער חשוף ובאר שבע הבקיע את השער השלישי, שופט המשחק אפילו לא חדש את המשחק ולאחר השער שרק לסיום.

אפשר להגיד ששופט המשחק לא הטיב עם קריית שמונה, אך, הפסד זה הפסד, קריית שמונה ירדה למקום השישי עם סיכוי אפסי להגיע לאירופה, מה גם שמכבי חיפה, האלופה שבדרך, תגיע ביום רביעי למשחק בקריית שמונה, ניצחון חיפאי יבטיח לירוקים אליפות.

צילום: אהרון מאיר דמרי

היום (שני) הגיעו משטרת ישראל בכוחות מתוגברים למגרש בקריית שמונה להכנות לפני כמות אדירה של כ – 25 אלף צופי מכבי חיפה שאמורים להגיע לקריית שמונה. בקריית שמונה מותר לאכלס באצטדיון כ 4800 צופים בלבד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn