צילום: פרטי

המאבק של עובדי המאפייה המרחבית התחדש זה היום השני בעקבות החלטה על סיום המכרז לספק לחם לצה”ל שמביא לסגירת המאפייה ופיטורים של 150 עובדים בעלי משפחות רובם מקריית שמונה. כאות מחאה רוססו הבוקר (חמישי) על הבטונדות שנמצאות במפעל עוד מימי מלחמת לבנון השנייה, כתובות ייאוש, תסכול, ואכזבה “עיר בלי ראש”, “לחמנו בשבילכם הפקרתם אותנו” בתקווה שזעקתם של עובדי המאפייה תישמע.

צילום: פרטי

וזאת לאחר שכזכור השבוע (שלישי) עובדי המאפייה התבשרו כי, המאבק שניהלו במשך מספר שבועות נגד סגירת המאפייה היה אלא רק כדי “להרדים אותם” כלשונם, כאשר בפועל לא נעשה מאמץ להגיע להסכמים חדשים המונעים את סגירת המאפיה כפי שהובטח להם על ידי ראש העיר אביחי שטרן, ומשרדי הממשלה שפעלו בנושא והתחייבו לפועל לשינוי תנאי המכרז והשלמת מענקי איזון למאפייה ממשרד הכלכלה אך כאמור בפועל לא נשעה דבר וסיום המכרז הוא בעוד מספר ימים (1/4/21) כאשר המשמעות היא שהמאפייה המרחבית בקריית שמונה תחדל לספק לחם לצה”ל כפי שעשתה בשנים האחרונות וגורל המאפייה נחרץ.

צילום: פרטי

כאמור מאבק עובדי המאפייה התחדש זה היום השני. אתמול (רביעי) כאות מחאה עובדי המאפייה השליכו את לחם עבודתם מול לשכת ראש העיר אביחי שטרן ואמרו כי, “זה מה שהלחם שאנו עובדים כל כך קשה בשבילו שווה, בשביל העירייה והממשלה, מראה מול הפרצוף של ראש העיר״. עובדי המאפייה מפנים אצבע מאשימה כלפי ראש העיר אביחי שטרן שהתחייב לפתרון לעובדי המאפייה למנוע פיטורים המוניים ועכשיו חרב הפיטורים מונחת על צוואר עובדי המאפייה לפני חג הפסח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn