צילום: מוטי שאשא

מאת אהרון מאיר דמרי / צילום: מוטי שאשא

ההכנות למשחק מול מכבי פתח תקווה אתמול (רביעי) היו חד משמעיות, ניצחון ללא פשרות וללא תירוצים.

צילום: מוטי שאשא

עירוני איתוראן קריית שמונה ארחו אתמול (רביעי) את מכבי פתח תקווה למשחק של להיות או לחדול, לפחות מצד קריית שמונה. המאמן קובי רפואה הכין את הקבוצה בצורה מעוררת השראה, כאשר מה שהנחה את שחקניו באימונים נראה הלכה למעשה במגרש והתוצאה בסיום אומרת הכל. ניצחון 2-1 מול המלאבסים וטיפוס למקום החמישי לטבלה שמשמעותו פלייאוף עליון.

צילום: מוטי שאשא

המשחק החל מצויין מבחינת קריית שמונה, כשהיא לוחצת על כל המגרש כקבוצה לוחמת ולא מוותרת על שום כדור. בעקבות הלחץ והנעת הכדור הטובה השער הראשון של שחקניו של רפואה לא איחר לבוא. מוחמד שכר שנמצא בכושר שיא קיבל כדור מאגף שמאל היישר לאגף ימין בו הוא ממוקם, הגבהה מדויקת של שכר היישר לראשו של יוג׳ין אנסה ולרשת, קריית שמונה עולה ראשונה על לוח התוצאות. עד למחצית הראו שחקניו של קובי רפואה כדורגל יפה לעין וביחד עם הגנה מצויינת של החלק האחורי שמרו על התוצאה עד לשריקת המחצית.

צילום: מוטי שאשא

המחצית השנייה הייתה מחצית הרואית של שחקני קריית שמונה מכל הבחינות. לחימה, כדורגל יפה לעין וקצת מזל, שזה חלק בלתי נפרד מהמשחק. לאחר מספר דקות מתחילת המחצית השנייה פרץ באגף ימין, מי אם לא מוחמד שכר, האחרון מצא בכדור רוחב נפלא ומדוייק את יוג׳ין אנסה, והאחרון לא התבלבל מול שוער פתח תקווה והרשית נהדר. קריית שמונה 2 פתח תקווה 0. מכאן קריית שמונה חזרו קצת לאחור מה שהזמין התקפות מצד שחקני פתח תקווה, ואכן שער מרהיב של פתח תקווה צימק את התוצאה ל2-1.

צילום: מוטי שאשא

פתח תקווה המשיכו לתקוף ולהחזיק בכדור באחוזים גבוהים. באחת ההתקפות של פתח תקווה באגף ימין הוגבה הכדור לרחבה, יציאה לא טובה של ברטקוש שוער קריית שמונה, וחלוץ פתח תקווה בעט לשער מחמישה מטרים לרשת. דיברנו על מזל, אז, כאן שיחק המזל לקריית שמונה, כאשר שופטי ה – VAR פסקו כי, החלוץ היה בעמדת נבדל כשהבקיע, והשער נפסל.

הרבה שאלו אותי על פשר הנבדל אז אסביר בקצרה, כאשר שחקן התקפה מוסר לשחקן שלו, ואותו שחקן שקיבל את הכדור עומד קרוב יותר מהשוער לשער, הוא חייב להיות לפני שני שחקני הגנה, מכיוון שרק נחמיאס היה מאחורי קו השוער, השער נפסל.

צילום: מוטי שאשא
צילום: מוטי שאשא
צילום: מוטי שאשא

נחזור למשחק. פתח תקווה המשיכו להחזיק בכדור אומנם באחוזים גבוהים אך לא סיכנו באופן ממשי את שערו של ברטקוש. עם שריקת הסיום של המשחק התממשו דבריו של מאמן קריית שמונה קובי רפואה כשאמר לאחר הניצחון מול סכנין כי, הניצחון הזה הוא החשוב ביותר העונה וכך היה. עכשיו הכל תלוי בשחקני קריית שמונה. שלוש נקודות בשני משחקים אמורים להספיק לפלייאוף עליון. כמובן שישנם כמה סיטואציות להגעה לפלייאוף העליון אבל האני מאמין שלי אומר ששלוש נקודות יספיקו.

צילום: מוטי שאשא

עם הפנים לשבת: מכבי תל אביב תגיע להתארח באיצטדיון העירוני. הפעם המשחק יהיה עם קהל, מה שיכול לדחוף את הקבוצה המקומית עם עידוד בלתי פוסק מהיציע כל תוצאה אפשרית. ניפגש במגרש. בהצלחה.

ליצירת קשר אהרון מאיר דמרי: damriaha@gmail.com

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn