שמעון סויסה: “ חצור כעיר ירוקה שמה לה למטרה את נושא איכות הסביבה ושיפור איכות חיי התושבים”

 

שנת 2017 יצאה לדרך והביאה עמה את תכנית “אוהבים את הבית” בחצור הגלילית. התכנית מגוונת ומכילה פרויקטים וסעיפים רבים  שמטרתם לשפר את איכות החיים של התושבים ביישוב ולגרום לכך שהיישוב יראה יפה, נקי ומתוחזק טוב יותר.

 

חלק מהתכנית מתמקד בנושא האכיפה  זאת על ידי סילוק רכבים נטושים מאזור התעשייה , מתן דוחות חנייה לרכבים החונים לא כחוק, הוספת כוח אדם לניקיון בשכונות, שדרוג ושיפוץ 50 גני שעשועים וגני ילדים  בעלות של כ- 7.5 מיליון ₪  עבודת סימון ניתוב , תיקוני כבישים וימי ניקיון יישוביים .

 

חלק נוסף מהתכנית הוא לחזק את הפעילויות הקהילתית ביישוב, זאת על ידי עבודה של רכז קהילה לפעילות שכונתית שתתמקד בהקמת ועדי בית, חלוקה לשכונות וסיוע בפן הקהילתי בפרויקטים של שיקום שכונות השונים. בפעילות זאת יתווספו אימוץ שכונות ופארקים על ידי בתי ספר וגני הילדים, כאשר כל  בית ספר או גן ילדים  יטפח אזור אחר ביישוב.

 

פרויקטים נוספים שבשלבי תכנון ויצאו לדרך בקרוב הם הקמת טיילת אופניים בין חצור הגלילית לראש פינה בה יוכלו התושבים להינות משביל מסודר ומואר ואפשרות טובה יותר לביצוע פעילות ספורטיבית ופרויקט בניית פארק מרכזי בין שכונות הבוסתן והכרמים. הפארק יכלול מתקני ספורט, מגרש ספורט, מתקני שעשועים לילדים והצללה.

 

כחלק מהאוהבים את הבית ממשיכה המועצה להגדיל ולחזק את פרויקט עיר ללא אלימות- הכולל  הגדלת מערך המצלמות ביישוב שייתן מענה בשעות חירום ובשגרה בנוסף הקמת סיירת הורים במסגרת יחידת הנוער.

 

חלק  מרכזי נוסף  בתכנית הינו שיקום שכונות כאשר ברחוב שלמה בן יוסף ישופצו 5 בניינים בעלות של כ-11 מיליון ₪ כחלק מחיזוק מבנים נגד רעידת אדמה . וברחוב מעלה חוני המעגל ישופצו מספר בניינים בעלות של כ3.5 מיליון ₪ כחלק משינוי כללי של כביש הכניסה הראשי לחצור. בנוסף, בשבועות האחרונים הושקה האפליקציה היישובית הנותנת מענה במגוון תחומים ומחברת כל תושב ישירות למוקד העירוני, מחזקת את הקשר עם התושב ומאפשרת מעקב ובקרה טובים לכל פנייה במוקד.

 

שינוי זה כמובן ישפיע על כל אחד מאיתנו ! המועצה מצפה לשיתוף פעולה של התושבים.

 

אוהבים את הבית – שומרים על חצור ירוקה

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn