צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

מורים מהגליל העליון השתתפו בסמינר מורים בגרמניה

בתחילת החודש (אוקטובר) יצאה משלחת של 13 מורים/ות מהגליל העליון לסמינר מורים משותף עם מורים/ות ומנהלים/ות מבתי ספר במחוז לודוויגסבורג בגרמניה, מחוז תאום של מועצה אזורית הגליל העליון.

למשלחת הצטרפו ראש המועצה, גיורא זלץ, מנהלת אגף החינוך במועצה, ענת לוי, ומנהלת הקשרים הבינלאומיים במועצה אזורית הגליל העליון, דפנה אברהמס.

מטרת הנסיעה הייתה לחדש את הקשר לאחר שלוש שנות קורונה, בהן לא יצאו משלחות לביקורים, אם כי הקשר נשמר באמצעות שיחות זום משותפות ושליחת סרטונים.

דפנה אברהמס, מנהלת קשרים בינלאומיים במועצה אזורית הגליל העליון: “בסמינר נפגשו הצוותים המשותפים בבית הספר וכמו כן התקיימו פעילויות משותפות לגיבוש, למידה, ביקורים באתרים היסטוריים ושיח משותף בנושאים של אנטישמיות, גזענות וזיכרון השואה. בערב האחרון לסמינר נערך ערב חגיגי עם משתתפים מבתי הספר וכל המפלגות הפעילות במחוז לודוויגסבורג. בערב זה התקיים טקס חידוש נדרים (כפי שהתקיים בגליל העליון במרץ האחרון) וציון 25 שנות שותפות בין בית הספר ‘הר וגיא’ ובית הספר התאום בגרלינגן.

הרבהארד גרלינגן, מורה מוביל מבית הספר בבגרלינגן: “אני מעריץ את הדור הזה שהתגבר על הפחד מן הזיכרונות שלהם, הפחד מן ההרגשות שלהם והפחד מן ההרגשות של האחרים. אני מעריץ את האנשים האלה, שלא רצו לשכוח את העבר אלא לבנות את העתיד. אני מעריץ את החלוצים, שבנו את השביל הצר הראשון שהוא כבר היה כביש רחב. הידידות ביננו היא דבר כל כך לא מובן מאליו ולכן אני רק אומר: תודה רבה, חברים טובים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn