מנהלי אגפים ומחלקות במועצת גליל עליון התכנסו השבוע כדי לדבר על “ניהול מודע מגדר” * את ההרצאה העבירה מנהלת פיתוח והדרכה בעמותת כ”ן, אשר פועלת ברחבי הארץ על מנת לקדם שוויון מגדרי בזירה הציבורית והפוליטית * טלי איזקוביץ-קנטר, מנהלת קידום מעמד האישה במועצה: “לכולנו יש עוד הרבה לאן לשאוף אז טוב להתחיל בהרצאה פותחת אופקים”

 

בכנס שהתקיים השבוע במועצה אזורית גליל עליון, נפגשו מנהלי האגפים והמחלקות של המועצה על מנת לדון על ‘ניהול מודע מגדר’. את ההרצאה העבירה שני אלדן חיימי, מנהלת פיתוח והדרכה בעמותת כ”ן – כוח נשים, במטרה להציג את החשיבה המגדרית במקום העבודה והענקת רגישות מגדרית, המוכחת כמשפרת החלטות ניהוליות.

עמותת כ”ן נוסדה לפני 19 שנה על ידי מיכל יודין, במטרה לקדם שוויון מגדרי, סביב שולחנות קבלת החלטות, בזירה הציבורית והפוליטית. העמותה פועלת על מנת לעודד נשים לרוץ לתפקידי חברות מועצה, ראשות רשויות, חברות בדירקטוריונים עירוניים וחברות כנסת. במקביל, פועלת העמותה להעלאת מודעות באמצעות עריכת כנסים, פאנלים והכשרות. החל בתכניות מקומיות לאקטיביזם חברתי, קורסים להכשרות נשים בפוליטיקה העירונית ועוד.

עמותת כ”ן פועלת, ברחבי הארץ מול חברות וארגונים, לקידום תכנית ‘ניהול מודע מגדר’, שהתקיימה גם במועצה האזורית גליל עליון. טלי איזקוביץ-קנטר, מנהלת קידום מעמד האישה במחלקה לשירותים חברתיים במועצה, אומרת כי בשנים האחרונות העיסוק והלמידה של קידום שוויון מגדרי קורה יותר ויותר, ובמרחבים שונים ומגוונים. “לכולנו יש עוד הרבה לאן לשאוף אז טוב להתחיל בהרצאה פותחת אופקים” אומרת איזקוביץ-קנטר.

ראש המועצה, גיורא זלץ, אמר בהתכנסות כי “במועצה שלנו הלכה למעשה מיושם השוויון כדרך חיים, הן באיוש המשרות, הן בתנאי העסקה והן בכל מובן אחר. אין לי ספק שככל שיותר נשים יקחו חלק משמעותי ומוביל בחיינו, כך נעשה את הדברים טוב יותר”.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn