צילום: המכללה האקדמית תל חי

אירוע הסיום של בית החינוך למדעי הרוח לתלמידי תיכון התקיים לאחרונה במכללה האקדמית תל חי אשר מפעילה את בית חינוך למדעי הרוח מזה שלוש שנים.  

במחזור א’ 27 בוגרים אשר קיבלו את תעודות הבוגר לצד עשרות נערות ונערים ממחזורי ב’ ו – ג’ מכלל יישובי העמק, ממטולה ועד חצור הגלילית.

בטקס חלקו הבוגרים והבוגרות את חוויית הלמידה המשמעותית והמהנה של הקבוצות ושמעו מילות ברכה וסיכום מהמורים שליוו אותם בשלוש השנים האחרונות.

ד”ר אדם ויילר גור אריה שלימד את קבוצת הפילוסופיה הדגיש את ההתעקשות לטפח אהבת חכמה דווקא בתקופה שבה אנו חיים ואת החשיבות של המפגש בין נערות ונערים מיישובים שונים באצבע הגליל, שהתאפשרה בתכנית דרך רוח.

ד”ר טליה לוי שלימדה את לימודי הספרות, סיפרה על קבוצה נפלאה ותוססת שאין בה רגע דל. טליה שיבחה את התלמידות והתלמידים על הסקרנות והאכפתיות שהפגינו וציינה גם היא את הידידויות שנוצרו בין תלמידות ממקומות שונים ואת האחווה שהתפתחה בקבוצה.

התכנית מופעלת על-ידי ארגון “דרך רוח” בשיתוף המכללה האקדמית תל חי, הרשויות המקומיות באזור, בתי הספר ‘עמק החולה’, אורט דנציגר, ‘עיינות ירדן’, ‘הר וגיא’ ואורט חצור הגלילית ובסיוע נדיב של מגבית קנדה ושל קרן מנדל.

“דרך רוח” שמה לעצמה מטרה לקדם ולטפח את  מדעי הרוח בישראל ולשלבם עם תחומי דעת ועשייה נוספים, במטרה למצות פוטנציאל אנושי שיעשיר ויחזק את הזירות החברתיות, התרבותיות העסקיות, הממשלתיות והפוליטיות, כבסיס לישראל מצליחה. אווירת הלימודים וחוויית הלמידה הן ייחודיות ומאפשרות לתלמידים לספוג את אווירת האקדמיה ולקחת חלק במפגשים מרתקים  “בגובה העיניים”.

ההוראה בבית החינוך מבוססת על שיטות ייחודיות וחדשניות והיא מועברת על-ידי מרצים מעולים בעלי רקע אקדמי עשיר בתחומם. כמו כן, התכנית חושפת את התלמידים לפעילויות תרבותיות מגוונות ,למפגשים עם אנשי רוח מתחומים שונים ולמגוון פעילויות נוספות המתקיימות במכללה.

בימים אלה נמשכת ההרשמה של תלמידים העולים לכיתה י’ למחזור הרביעי של בית החינוך שיתחיל את לימודיו בחודש אוקטובר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn